کد خبر : 1827
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۵۳

برگزاری نمایشگاه نقاشی خط در شوشتر به نفع سیل زدگان

برگزاری نمایشگاه نقاشی خط در شوشتر به نفع سیل زدگان

سید ضیاءالدین عسگری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه دستخط به صورت انفرادی و با ۴۰ تابلو که ترکیبی از نقاشی با آبرنگ و قلم نی هستند؛ برگزار می شود. وی افزود: عواید فروش این آثار به نفع سیل زدگان هزینه می شود. این هنرمند خوزستانی بیان کرد: این

سید ضیاءالدین عسگری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه دستخط به صورت انفرادی و با ۴۰ تابلو که ترکیبی از نقاشی با آبرنگ و قلم نی هستند؛ برگزار می شود.
وی افزود: عواید فروش این آثار به نفع سیل زدگان هزینه می شود.
این هنرمند خوزستانی بیان کرد: این دومین بار است که نمایشگاه آثار هنری به نفع سیل زدگان برگزار می شود. هفته گذشته نمایشگاه دیگری شامل آثار نقاشی جمعی از هنرمندان شهرستان شوشتر، به مدت ۱۰ روز برگزار شد که عواید حاصل از فروش این آثار به ارزش ۱۰ میلیون تومان، به صورت اقلام غیر نقدی به هموطنان سیل زده اهداء می شود.

وی ادامه داد: همچنین پیش از این یک کارگاه نقاشی، توسط هنرمندان شهرستان شوشتر در مناطق سیل زده شعیبیه، مخصوص کودکان برگزار شد.
عسگری تصریح کرد: سبک آثار نقاشی خط، به صورت سنتی و در کار نقاشی خط شیوه ای منحصر به فرد است که ترکیبی از قلم و رنگ است.زمینه تابلو ها متناسب با موضوع شعری که برآن نوشته می شود، نقاشی می شود. نوع خط و رنگ ها با هم، همخوانی دارند.
وی در پایان گفت: این نمایشگاه اواخر اردیبهشت ماه و در آموزشگاه هنرهای سنتی عسگری در شهرستان شوشتر برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =


دسته‌بندی نشده