کد خبر : 12235
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

برگزاری جلسه کمیته دانشگاهی “سی‌امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری” 

برگزاری جلسه کمیته دانشگاهی “سی‌امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری” 
با حضور دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه کمیته دانشگاهی “سی‌امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری” در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل ز تایماز نیوز و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، بحث و تبادل نظر در مورد شیوه‌نامه و آیین‌نامه دانشجوی نمونی کشوری از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

چگونگی شناسایی دانشجویان مستعد و علاقه‌مند جهت شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه در سال‌های آتی، راهنمایی و فراهم کردن بستر جهت موفقیت در جشنواره نیز در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نیما معصومی دانشجوی پزشکی مقطع دکتری حرفه‌ای، سودا قردشخانی دانشجوی پرستاری مقطع کارشناسی ارشد و کیمیا کریمی دانشجوی پرستاری مقطع کارشناسی، ۳ دانشجوی شایسته تقدیر جشنواره نیز در این جلسه تجلیل شدند.

همچنین از دانشجویان نمونه دانشگاهی، کمال حسنی دانشجوی بهداشت مقطع کارشناسی ارشد و مجید اعترافی دانشجوی پرستاری مقطع کارشناسی تجلیل شد.

دکتر تینا مولائی، دانشجوی دندانپزشکی مقطع دکتری حرفه‌ای به عنوان دانشجوی نمونه کشوری مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است ۲۲ مهرماه، آخرین مهلت ثبت نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه بوده و کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همچنین دانشگاه‌های، پیام نور و فرهنگیان می‌توانند ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه و شیوه‌نامه سال ۹۸ با مراجعه به سایت www.portal.saorg.ir و متقاضیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مراجعه به سایت Nemooneh.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =


دسته‌بندی نشده