کد خبر : 1055
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱:۲۴

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در هویزه

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در هویزه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هویزه با حضور سید قاسم موسوی، معاونت فرمانداری هویزه، نبی فالحی، رییس اداره کتابخانه های شهرستان و دیگر اعضای انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان هویزه با حضور سید قاسم موسوی، معاونت فرمانداری هویزه، نبی فالحی، رییس اداره کتابخانه های شهرستان و دیگر اعضای انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه نبی فالحی، رییس اداره کتابخانه های شهرستان هویزه ضمن تبریک هفته کتاب، گزارشی از وضعیت موجود در کتابخانه های عمومی و اعلام برنامه های هفته کتاب در سطح شهرستان به سمع نظر حاضران رساند.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی، پرداخت مطالبات نیم درصد از درآمد شهرداری ها به کتابخانه، ساخت کتابخانه در روستاها و رفع مشکل خط اینترنت تلفن کتابخانه شهدای رفیع شد.

در ادامه این جلسه قاسم موسوی، معاونت فرمانداری هویزه ضمن تقدیر و تشکر از اداره‌ کتابخانه های عمومی شهرستان درخصوص اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان، از آموزش و پرورش خواست تا نسبت به مکلف نمودن معلمان به اعزام دانش آموزان به کتابخانه ها و اجرای زنگ انشاء دانش آموزان در سطح کتابخانه ها و همچنین برنامه نقد و بررسی کتاب را در اولویت کار خود قرار دهند.

در پایان هریک از اعضاء دیدگاه ها نظریات خود را در ارتقاء سطح علمی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان ارائه دادند.
انتهای پیام/*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − سه =


دسته‌بندی نشده