کد خبر : 1068
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱:۴۲

برگزاری ایستگاه نقاشی و روایتگری کتاب «دوستان کاغذی»

برگزاری ایستگاه نقاشی و روایتگری کتاب «دوستان کاغذی»

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، مریم مجاهد نژاد، مسئول کتابخانه عمومی کوثر اهواز بیان داشت: توجه به قشر کودک و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه بین گروه سنی کودک و ضرورت تلاش برای جذب این مخاطب کودک به کتابخانه ها، اجرای برنامه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، مریم مجاهد نژاد، مسئول کتابخانه عمومی کوثر اهواز بیان داشت: توجه به قشر کودک و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه بین گروه سنی کودک و ضرورت تلاش برای جذب این مخاطب کودک به کتابخانه ها، اجرای برنامه های مختلف در بخش کودک از جمله قصه خوانی راهی برای انس گرفتن کودکان با کتاب و کتابخوانی است.

وی تصریح کرد: این کتابخانه با همکاری پیش دبستانی شایستگان اقدام به برگزاری برنامه بازدید از بخش های مختلف کتابخانه و اجرای برنامه روایتگری قصه کتاب «دوستان کاغذی» نوشته ناهید رحیمی، به همراه ایستگاه نقاشی در محوطه کتابخانه برای گروه سنی خردسال در فضایی مفرح و شاد برگزار شد.

مجاهدنژاد هدف این برنامه را ترویج مراجعه به کتابخانه ها عنوان کرد . اذعان داشت: مقرر شد ماهانه این برنامه در کتابخانه های عمومی اهواز صورت پذیرد.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 18 =


دسته‌بندی نشده