کد خبر : 10884
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

حدیث کریمی

برپایی نمایشگاه نقاشی “نرگس حموله” به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران

برپایی نمایشگاه نقاشی “نرگس حموله” به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران
همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت ابا‌عبدالله‌ الحسین(ع) و یاران باوفایش، نمایشگاه نقاشی "نرگس حموله"به این مناسبت در اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران برپا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، این نمایشگاه که آثار ارزشمند “نرگس حموله” همکار هنرمندمان در اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران و کارمند سابق اداره ورزش وجوانان خوزستان است. بعدازظهر دیروز مورد بازدید “علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان و معاونان اداره کل قرار گرفت.

در جریان این بازدید، مدیرکل بر برپایی چنین نمایشگاه هایی تاکید کرد و از ضرورت حمایت از همکاران مان که ظرفیت‌های مختلف هنری، اجتماعی و فرهنگی دارند، گفت.

نرگس حموله متولد شهرستان مسجدسلیمان و از ایل بزرگ بختیاری می باشد که از سن ۱۱سالگی نقاشی کردن را آغاز کرد و اوج کارش به سال ۹۴ برمیگردد؛ اکنون هر ساله به عشق امام حسین علیه السلام چنین نمایشگاههایی برگزار می کند.

 

وی از دکتر جوادی مدیرکل، دکتر ایرجی و دکتر طوسی معاونت توسعه امور ورزش و معاونت توسعه پشتیبانی و ربیعی معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان تهران و همچنین روابط عمومی که حمایت ویژه کردند، کمال تشکر را دارم.

 

گفتنی است، این نمایشگاه تا روز سه شنبه۲۵ مرداد ماه جاریدر اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران برپاست و همکاران می‌توانند از آن بازدید و خریداری کنند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =


دسته‌بندی نشده