کد خبر : 1553
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

برنامه ریزی برای بازسازی و نوسازی هشت دستگاه حفاری در سال ۹۸ در دست بررسی قرار دارد

برنامه ریزی برای بازسازی و نوسازی هشت دستگاه حفاری در سال ۹۸ در دست بررسی قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی عرشیان روز دوشنبه (۲۴ دیماه) در تشریح ظرفیت ها و امکانات سایت اختصاصی بازسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری این شرکت افزود: این سایت فعالیت عملیاتی خود را از بهمن ماه سال ۹۵ در طرح مرکزیت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهدی عرشیان روز دوشنبه (۲۴ دیماه) در تشریح ظرفیت ها و امکانات سایت اختصاصی بازسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری این شرکت افزود: این سایت فعالیت عملیاتی خود را از بهمن ماه سال ۹۵ در طرح مرکزیت صنعتی شرکت در اهواز آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به امکانات و زیر ساخت های موجود در این بخش، برنامه ریزی و هماهنگی میان مدیریت های عملیات حفاری، خدمات فنی، نگهداری و تعمیرات، تدارکات و امور کالا و امور مالی در بهره برداری بهینه و خدمات دهی بیشتر برای استفاده از این پتانسیل ضروری است.

عرشیان گفت: نظر به برنامه های توسعه ای شرکت در زمینه حضور فعال در پروژه های حفاری داخلی و منطقه ای، روز آمدی دستگاه ها و تجهیزات امری اجتناب ناپذیر و در اولویت های نخست قرار دارد.

مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تعامل این مدیریت با پیمانکاران داخلی و بویژه استانی در ارتباط با انجام کارهای بازسازی دستگاه های حفاری و تجهیزات جانبی مانند پمپ های فشار قوی تزریق سیمان و اسید (پمپ تراک)، اعم از سازه ، تعمیر ماشین آلات و تجهیزات، جوشکاری، سند پلاست و رنگ آمیزی و آزمایش های فنی، افزود: در این خصوص پیگیری های اداری در جهت تمدید قراردادها یا عقد قراردادهای جدید با پیمانکاران در دست اقدام می باشد.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر دستگاه حفاری خشکی سنگین ۶۷ فتح برای بازسازی و تعمیر اساسی به سایت انتقال داده شده و با همکاری یک پیمانکار و استفاده از امکانات شرکت اورهال آن در دستور کار قرار دارد.

عرشیان در پیوند با این مطلب به تعمیرات اساسی دستگاه ۷۴ فتح که در همکاری و همیاری مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۱ و این مجموعه صورت گرفته اشاره و گفت: این دستگاه در حال آماده سازی برای جابجایی و انتقال در موقعیت عملیاتی برای حفر چاه های اکتشافی است.

مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران اتمام کارهای اجرایی انبار کالای سایت را یادآور و افزود: این انبار که ۶۰۰ متر مربع مساحت دارد با همکاری مدیریت تدارکات و امور کالا در مراحل قفسه بندی، چیدمان کالاها و اتصال آن به سامانه انبارداری مرکزی شرکت می باشد.

وی توسعه فعالیت های سایت، استفاده حداکثری از توانمندی های داخلی شرکت و پیمانکاران مجرب را از نکات مورد اهتمام و تاکید مدیریت ارشد شرکت عنوان و خاطر نشان کرد: پشتیبانی از عملیات حفاری نقش بسزایی در انجام تعهدات شرکت دارد و در این راستا برنامه ریزی تعمیرات دوره ای و آماده بکار بودن ماشین آلات و تجهیزات بسیار با اهمیت تلقی می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =


دسته‌بندی نشده