کد خبر : 8194
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

رییس انجمن سفیران گردشگری استان عنوان کرد:

بررسی چالش‌های گردشگری در سفر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به خوزستان

بررسی چالش‌های گردشگری در سفر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس به خوزستان
رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان با اشاره به ورود اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اهواز، گفت: بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری استان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا از جمله دلایل این سفر هستند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، زیبا راکی، در تشریح جزییات سفر نایب رییس و اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس به خوزستان، اظهارکرد: این سفر با هدف بازدید میدانی و بررسی ظرفیت های گردشگری خوزستان و استفاده از توان این فراکسیون جهت تقویت ظرفیت‌های این حوزه است.

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس امشب وارد اهواز شدند و به مدت سه روز در خوزستان حضور دارند، گفت: یکی دیگر از اهداف حضور اعضای فراکسیون گردشگری به خوزستان، دیدار و نشست نمایندگان با فعالان گردشگری و تقویت حوزه گردشگری در استان خوزستان است.

رییس انجمن سفیران گردشگری خوزستان گفت: بررسی موانع و چالش های موجود در حوزه گردشگری خوزستان و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا و همچنین بازدید از بناهای تاریخی و چاره اندیشی برای جلوگیری از تخریب بیش از حد این بناها و افزایش بودجه مرمت آثار باستانی از دیگر اهداف این سفر است.

وی تاکید کرد: حضور اعضای فراکسیون گردشگری به منظور استفاده از ظرفیت‌های خوزستان، در توسعه اقتصادی و بحث اشتغال استان نیز بی تاثیر نیست.

راکی عنوان کرد: باتوجه به این که صنعت گردشگری در کرونا عقب گرد داشته است و شرایط بحرانی دارد، تلاش این است که وزارتخانه پای کار بیاید و با دادن وام های کم بهره و بخشیدن یکسری مالیات ها از مشاغل حاصل از گردشگری حمایت کند تا آن ها روی پای خود بایستند. اکنون بحث احیای صنعت گردشگری مطرح است.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + ده =


دسته‌بندی نشده