کد خبر : 12853
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

با حضور مدير حقوقي و امور قراردادها و مشاور امور مجلس سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران برگزار شد:

بررسی و رسیدگی به مشکلات چند واحد تولیدی استان اردبیل / تاکید بر فسخ و خلع ید قراردادهای راکد

بررسی و رسیدگی به مشکلات چند واحد تولیدی استان اردبیل / تاکید بر فسخ و خلع ید قراردادهای راکد
با حضور علي ميثاقي مشاور امور مجلس و فرهاد اصل ايراني فام مدير حقوقي و امور قراردادهاي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران، مشكلات چند واحد توليدي مورد بررسي و رسيدگي قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز، در این نشست که با حضور نماینده استانداری اردبیل و جمعی از مدیران استانی و واحدهای تولیدی در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برگزار شد، مشکلات حقوقی چند واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر استفاده از تمامی ظرفیت های ممکن برای حل مشکلات آنان تاکید شد.

در این نشست، فرهاد اصل ایرانی فام مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر حل مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: رویکرد و هدف اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای حمایت از کارآفرینان و فعالیت های تولیدی و صنعتی است و این سازمان از سرمایه گذاری های مشروع با هدف ایجاد تولید و اشتغال حمایت خواهد کرد.

وی با تاکید بر شناسایی و اصلاح قوانین و مقررات بازدارنده تولید و سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی، اظهار داشت: وضع قوانین حمایتی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و تحقق تولید ملی و اشتغال پایدار در دستور‌کار این سازمان قرار گرفته و گام‌های موثری نیز در این جهت برداشته شده است.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، افزود: سازمان صنایع کوچک با استفاده از تمامی امکانات و ارائه بسته های حمایتی مختلف تلاش می کند تا محیط مناسبی را در شهرک‌های صنعتی برای فعالان اقتصادی فراهم کند که البته با توجه به اختیارات قانونی، ممکن است حل مشکلات برخی از واحدهای تولیدی نیازمند طرح و بررسی در بسترهای استانی و ملی باشد.

وی با بیان اینکه این سازمان به شدت با سفته بازان و دلالان برخورد قانونی خواهد کرد، تصریح کرد: برای جلوگیری از هرگونه رانت و سفته بازی در شهر‌ک‌های صنعتی، قراردادهای راکد پیوسته مورد پایش و بررسی این سازمان قرار گرفته و با طرح این قراردادها در جلسات هیات حل اختلاف و داوری، قراردادهایی که امکان اجرایی نداشته باشند پس از طی مراحل قانونی، فسخ و خلع ید شده و در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار داده خواهد شد.

در این نشست، علی میثاقی مشاور امور مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: با تعامل بین سازمان‌ها و ارگان‌ها تلاش می کنیم تا مشکلات واحدهای تولیدی به نحو مطلوبی برطرف شود.

میثاقی هدف از برگزاری این جلسات را بررسی و حل مشکلات سرمایه گذاران برشمرد و افزود: برخی از واحدهای تولیدی در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه هستند که مسائل پیوسته مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب برای باز کردن گره‌های احتمالی ارائه می‌شود.

وی به نقش مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای حمایت از تولید و اشتغال خبر داد و افزود: این سازمان همسو با اهداف دولت خدمتگزار و در راستای خط مشی وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش می‌کند تا با فراهم کردن شرایط مناسب، فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور را تسهیل و مهیا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در این نشست مشترک گفت: یکی از اولویت ها و برنامه های مهم و جدی این شرکت کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می کنیم با حمایت مدیران استانی و ملی، به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: مشکلات سرمایه گذاران در این جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در راستای رونق بخشی به واحدهای تولیدی و به منظور حل مشکلات و تامین نیازهای سرمایه گذاران، تصمیمات مناسبی اتخاذ می شود.

اهلی شهرک‌های صنعتی را اصلی ترین ابزار توسعه و اولین محل ورود سرمایه گذاران به استان برشمرد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه ای، نقش محوری و اساسی در توسعه صنعت استان دارد که این نشان از لزوم توجه هرچه بیشتر به توسعه و تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی دارد.

شایان ذکر است در این نشست، مدیرکل منابع طبیعی استان، مدیر امور اراضی استان و نماینده استانداری اردبیل در حوزه سرمایه گذاری نیز حضور داشتند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =


دسته‌بندی نشده