کد خبر : 8795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۰۹

برخورد پلیس فتا با انتشار دهندگان کلیپ و صحنه های‌ جرایم خشن

برخورد پلیس فتا با انتشار دهندگان کلیپ و صحنه های‌ جرایم خشن
رئیس پلیس فتا خوزستان از برخورد با انتشاردهندگان فیلم و صحنه های جرایم خشن در فضای مجازی، که موجب جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی جامعه و مردم عزیز می ‌شود ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی پلیس فتا خوزستان،سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی عده‌ای از افراد با اهداف مختلف اقدام به انتشار تصاویر و ویدئو از صحنه های وقوع یک قتل می‌کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: *علیرغم دستگیر شدن عاملین جنایت توسط پلیس ،تهیه و انتشار این گونه کلیپ‌ها می تواند باعث ایجاد ترس و جریحه دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی شده و آسیب های روانی جبران ناپذیری به ویژه برای کودکان و نوجوانان به بار می‌آورد* ، لذا پلیس فتا به محض رصد و رؤیت این گونه کلیپ‌ها نسبت به شناسایی و برخورد با مجرمان و متخلفان برابر قانون اقدام خواهد کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: در این رابطه و بر اساس اقدامات عملیاتی و فنی، تعدادی از تولید کنندگان این گونه محتواهای غیر مجاز شناسایی و جهت تعیین تکلیف قانونی به مراجع قضائی ارجاع می شوند .

سرهنگ حسینی به تمامی کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها توصیه کرد ضمن بهره برداری صحیح از فضای سایبر از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی فرهنگی کشور به نحوی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی در جامعه و موجب بروز عواقب جبران ناپذیر بشود، اکیداً اجتناب کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + چهارده =


دسته‌بندی نشده