کد خبر : 11423
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در خوزستان گفت:

 بدون هیج مشکلی در فعالیت های نفتی و اقتصادی در مرزهای کشور در حال انجام است

 بدون هیج مشکلی در فعالیت های نفتی و اقتصادی در مرزهای کشور در حال انجام است
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در خوزستان امروز چهارم شهریورماه در سفر وزیر نفت به خوزستان، اظهارکرد: در سایه ولایت مقام معظم رهبری امروز در دولت سیزدهم با رویکرد اقدامات جهادی و تحقق شعار سال پروژه های مهمی در خوزستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، یکی از توقعات مردم این است که اقدامات دولت را هرچه سریعتر و با سرعت ببیند.

خوزستان جایگاه ویژه ای در معادلات کشور از نظر اقتصادی دارد. همچنین باتوجه به جمعیت و وسعت استان خوزستان و ظرفیت های بسیار خوبی آن، باید از آن بهره مند شویم.

شاهوارپور افزود: بحث امنیت یکی از مولفه های مهم در بحث مسایل اقتصادی است. در کشورهای همسایه به صورت مستقیم یا با واسطه، نفت به صورت ارزان یا مجانی توسط کشورهای اروپایی و امریکا استخراج می شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در خوزستان در ادامه گفت: حدود ۱۴۰ هزار شهید در مناطق نفت خیز خوزستان تقدیم به انقلاب اسلامی شده است که ۲۴ هزار شهید مربوط به خوزستان است. امروز کارهای زیادی توسط نظام جمهوری اسلامی انجام شده است اما تا شرایط مطلوب فاصله داریم. توقع داریم فرایند کارها در حوزه زیرساخت های عقب افتاده و توجه به مناطق محروم توسط شرکت نفت در بحث مسوولیت های اجتماعی تسریع یابد.

وی عنوان کرد: بحث صنایع پایین دستی و آمایش این صنایع، یکی از مشکلات خوزستان است زیرا در برخی از نقاط هیچ اثری از نفت نیست و در برخی از نقاط هم تمرکز بسیار زیاد است و باید به مناطق کمتر دیده شده توجه بیشتری شود.

در بحث امنیت دغدغه ما این است که فعالیت های اقتصادی ادامه یاید. ضمن این که بدون هیج مشکلی در فعالیت های نفتی و اقتصادی در مرزهای کشور در حال انجام است.

 

منبع: روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + هجده =


دسته‌بندی نشده