کد خبر : 4128
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی می توانیم یک بیمارستان ۹۸ تخت خوابه را راه اندازی کنیم

با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی می توانیم یک بیمارستان ۹۸ تخت خوابه را راه اندازی کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم، دکتر سلیمان کمایی عصر دوشنبه با دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی و شرکت در اربعین سردار دل ها اظهار کرد: این سردار والامقام تمام عمر خود را در جبهه های جنگ به سر برده و هرگز لباس نظامی را از تن درنیاورد؛ سردار سپهبد سلیمانی جنگ را خارج

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم، دکتر سلیمان کمایی عصر دوشنبه با دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی و شرکت در اربعین سردار دل ها اظهار کرد: این سردار والامقام تمام عمر خود را در جبهه های جنگ به سر برده و هرگز لباس نظامی را از تن درنیاورد؛ سردار سپهبد سلیمانی جنگ را خارج از ایران اداره کرد و همه دشمنان به دنبال وارد کردن ضربه به وی بودند و آخر موفق شدند تا این سردار رشید اسلام را به شهادت برسانند.

وی افزود: بیمارستان بقایی ۴۰۰ تخت خوابی است که ۲۳۱ تخت آن فعال و مابقی تخت ها با همت خیران فعال می شوند؛ با همکاری خیران به این بیمارستان می توانیم یک بیمارستان راه اندازی کنیم.

مدیر بیمارستان بقایی دو تصریح کرد: در حال حاضر هزینه ساخت بیمارستان حداقل ۶۵۰ میلیارد تومان است ولی ما با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی می توانیم یک بیمارستان ۹۸ تخت خوابه را راه اندازی کنیم.

کمایی با اشاره به اینکه برخی از بیماران حتی از توان پرداخت ۵۶ هزار تومان هم عاجز هستند، عنوان کرد: بیماران مبتلا به سرطان همه زندگی و خصوصا مال خود را از دست می دهند و در عین حال رنج و درد می کشند؛ همچنین پزشکان و پرسنل این بیمارستان خیلی خاص هستند.

وی با اشاره به انتخاب دکتر کیخایی رئیس بیمارستان بقایی دو اهواز به عنوان عضو هیئت مدیره انجمن ترومبوز هموستاز ایران ادامه داد: در خصوص جابجایی بیمارستان شفا باید به عنوان اولین نیروی این بیمارستان در سال ۷۰ بگویم که آن موقع یک نقاهتگاه بود و در سال ۷۰ مصوب شد که دانشگاه بیمارستانی تحت عنوان شفا را فعال و در دو بخش اطفال و بزرگسال نیرو جذب کند.

مدیر بیمارستان بقایی دو یادآور شد: با توجه به اینکه بیماران از استان های دیگر هم مراجعه می کردند، بیمارستان شفا با ۱۶۰ تختخواب اصلا جوابگو نبود؛ مقرر شد که ستاد فرمان امام از سال ۹۵ کار ساخت و توسعه آن بیمارستان را شروع کنند ولی هنوز کلنگ زنی انجام نشده و تا زمان تعیین تکلیف در همین بیمارستان فعلی می مانیم.

کمایی در پایان با اشاره به اینکه یکی از بیمارستان های دزفول خیلی خوب از بیماران سرطانی حمایت می کنند، گفت: این بیمارستان هزینه دارو و درمان بیماران سرطانی را پرداخت می کند و انتظار داریم چنین بیمارستان هایی در سراسر استان خوزستان بیماران سرطانی را مورد حمایت قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =


دسته‌بندی نشده