کد خبر : 4248
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

باید سیستم بر مملکت حاکم شود/مرکز پژوهش هایی مخصوص استان ها تشکیل شود

باید سیستم بر مملکت حاکم شود/مرکز پژوهش هایی مخصوص استان ها تشکیل شود

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری هنرقلم، عنایت اسفندیاری کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اهواز،کارون، باوی و حمیدیه و عضو ائتلاف همگرایی خوزستان در نشست به خبرنگاران مباحثی را مطرح کرد؛ از جمله موضوعات مهم و مد نظر این کاندیدا شفافیت است، او عنوان کرد: شفافیت بسیار مهم و حائز اهمیت است. شفافیت را به عنوان

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری هنرقلم، عنایت اسفندیاری کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اهواز،کارون، باوی و حمیدیه و عضو ائتلاف همگرایی خوزستان در نشست به خبرنگاران مباحثی را مطرح کرد؛ از جمله موضوعات مهم و مد نظر این کاندیدا شفافیت است، او عنوان کرد: شفافیت بسیار مهم و حائز اهمیت است. شفافیت را به عنوان یکی از مطالبات شخصی و عمومی در همه مواردی که امکان پذیر است، مطرح خواهم کرد تا سیستم بر مملکت حاکم شود، در حال حاضر سیستم بر مملکت حاکم نیست، بسیاری از بی عدالتی ها و رانت ها به همین شفاف نبودن بر می گردد، اموالم را قبل از ورود اعلام کردم و در آینده هم اعلام می کنم.

وی گفت: موضوع نحوه ارتباط دو سویه نمایندگان و مردم موضوع چالش برانگیزی است و یکی از ایراداتی که به نمایندگان به خصوص حوزه انتخابیه اهواز وارد است، با توجه به اینکه این حوزه حالت عشایری دارد و مردم همه به دنبال ارتباط رو در رو هستند و میخواهند مشکلاتشان را شخصی مطرح کنند، خیلی حاد و جدی است. به همین دلیل یک پیشنهاد جدی دارم که در کل کشور، مرکز پژوهش هایی مخصوص استان ها تشکیل شود البته مجلس شورای اسلامی یک مرکز پژوهش ها دارد اما برای استان ها فعال نیست. باید برنامه ریزی کنیم تا چنین مرکزی مخصوص استان ها تشکیل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =


دسته‌بندی نشده