کد خبر : 3658
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

 باهربارانی نبایدمدارس تعطیل کرد

 باهربارانی نبایدمدارس تعطیل کرد

عالمی نیسی در گفت وگو پیامکی با مدیرمسئول پایگاه خبری هنرقلم در پاسخ به این سئوال چرا نبایدمدارس را تعطیل اعلام کنید باتوجه به بارندگی از دیروز تا اکنون که ادامه دارد؟ اظهار کرد:درجلسه هستم، باهربارانی نبایدمدارس تعطیل کرد مدارسی که درنقاط بحرانی هستندوامکان دسترسی به انهانیست باهماهنگی قبلی مدیران مناطق میتوانندتعطیل کنن. این مدیر

عالمی نیسی در گفت وگو پیامکی با مدیرمسئول پایگاه خبری هنرقلم در پاسخ به این سئوال چرا نبایدمدارس را تعطیل اعلام کنید باتوجه به بارندگی از دیروز تا اکنون که ادامه دارد؟ اظهار کرد:درجلسه هستم، باهربارانی نبایدمدارس تعطیل کرد مدارسی که درنقاط بحرانی هستندوامکان دسترسی به انهانیست باهماهنگی قبلی مدیران مناطق میتوانندتعطیل کنن.

این مدیر مسئول از فرماندار اهواز؛ سئوالاتی از جمله آقای فرماندار آیا بارندگی که از روز گذشته بوده تا اکنون خیابان پراز آب شدند بازم هر بارندگی هست؟خیابان ها و دفع فاضلاب اهواز به گونه ایست که هربارندگی‌ برای مدارس سم محسوب میشود، باهماهنگی قبلی مدیران مناطق ببخشید هماهنگی چه ساعتی قبل از ۶صبح یا برای بعدازظهر ساعت۱۲ که تایم بعدی مدارس هست؟پرسیده وهم چنان منتظر پاسخ می باشد.

خبر در حال تکمیل شدن است…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =


دسته‌بندی نشده