بانک‌ها به واحدهای تولیدی فرصت دهند

بانک‌ها به واحدهای تولیدی فرصت دهند

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر همکاری بانک‌ها در خصوص بازپرداخت اقساط تسهیلات از سوی واحدهای تولیدی گفت: بانک‌ها باید به واحدهای تولیدی مهلت دهند تا با توجه به شرایط سخت شیوع کرونا امکان پرداخت اقساط و فعالیت را داشته باشند. رضا قیصی پور چهارشنبه در ستاد تسهیل

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر همکاری بانک‌ها در خصوص بازپرداخت اقساط تسهیلات از سوی واحدهای تولیدی گفت: بانک‌ها باید به واحدهای تولیدی مهلت دهند تا با توجه به شرایط سخت شیوع کرونا امکان پرداخت اقساط و فعالیت را داشته باشند.
رضا قیصی پور چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سرسرای معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: بانک ها باید در این شرایط سخت اقتصادی به واحدهای تولیدی که دچار ورشکستگی شده اند فرصت دهند تا با دریافت تسهیلات مجدد اقساط خود را پرداخت و شروع به کار کند.
وی گفت: بسیاری از شرکت های تولیدی در شرایط سخت به تولید ادامه داده و مقاومت کردند و در بحران های زیادی به دولت، اشتغال و اقتصاد کشور کمک کرده اند، به همین دلیل باید به آنها کمک شود.
قیصی پور در خصوص اجرا نکردن برخی مصوبات از سوی بانک ها افزود: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید نامگذاری شده تا همه مسوولان به صنعت و واحدهای تولیدی برای تولید هرچه بیشتر کمک کنند ، مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای کمک به تولید و اقتصاد کشور است و همه اعضای آن باید به بخش تولید کمک کنند.
مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری معاونت اقتصادی استانداری خوزستان خطاب به اداره کل امور مالیاتی استان گفت: اداره کل امور مالیاتی استان در خصوص پرداخت بدهی از سوی واحدهای تولیدی سختگیری نکند، چرا که در این شرایط کرونایی بیشتر واحدهای تولیدی تعطیل بودند، به همین دلیل باید تا زمانی که شرکت ها روند فعالیت خود را آغاز کنند و یا تسهیلات بانکی خود را دریافت کنند به آنها فرصت تنفس داده شود تا دچار ورشکستگی نشوند.
در این جلسه، مشکلات چهار شرکت از جمله فولاد اکسین ، استخر نور، پترو فلات اروند ، تولید بذر شوشتر مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مصوب شد جرائم شرکت فولاد اکسین بخشیده شود و کارت بازرگانی آن صادر شود. بدهی بانکی شرکت استخر نور نیز تعیین تکلیف شد.
استمهال بازپرداخت اقساط بانکی برای سه طرح شرکت پترو فلات اروند مصوب شد و روند تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی شرکت بذر شوشتر نیز تصویب شد/ایرنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + دوازده =


دسته‌بندی نشده