کد خبر : 5826
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۶:۵۳

باز هم بی احتیاطی و انفجار گاز در اهواز+عکس

باز هم بی احتیاطی و انفجار گاز در اهواز+عکس

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار حوادث پایگاه خبری هنر قلم اظهارکرد: این حادثه در طبقه چهارم آپارتمانی در منطقه کوروش خیابان۲۱ اقبال این شهرستان ساعت۴ و ۵۶دقیقه صبح امروز ۲۷مهرماه رخ داده و ساعت۴ و ۵۸دقیقه اولین ایستگاه در محل حاضر شدند.   ابراهیم قنبری افزود: در

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار حوادث پایگاه خبری هنر قلم اظهارکرد: این حادثه در طبقه چهارم آپارتمانی در منطقه کوروش خیابان۲۱ اقبال این شهرستان ساعت۴ و ۵۶دقیقه صبح امروز ۲۷مهرماه رخ داده و ساعت۴ و ۵۸دقیقه اولین ایستگاه در محل حاضر شدند.

 

ابراهیم قنبری افزود: در این حادثه ۵نفر مصدم از زیر آوار توسط نیروهای این سازمان بیرون آورده شد. و هم اکنون در حال ایمن سازی محیط هستیم.

 

وی با تاکید براینکه به فصل زمستان نزدیک شده ایم ادامه داد:همشهریان اهوازی وسایل گرمایشی و آب گرمکن منزل خود را توسط افراد متخصص سرویس و نصب کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

 

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان گفت: در این حادثه به ساختمان های همجوار و طبقات دیگر این مجتمع آسیب وارد شده است که همچنان در محل حادثه نیروهای ما در حال امدادرسانی هستند.

 

این مقام مسئول یادآورشد:هفته گذشته نیز انفجارگاز در منطقه عامری اهواز ۵کشته و ۹مصدوم برجای گذاشت.

 

به گزارش خبرنگار حوادث پایگاه خبری هنرقلم یکی از مصدومین را به بیمارستان طالقانی سوانح سوختگی و یکی دیگر را به بیمارستان امام خمینی ره انتقال دادند و همچنین ۳نفردیگر در محل درمان شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =


دسته‌بندی نشده