کد خبر : 8618
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از وضعیت شبکه های برق باغملک، ایذه و دزپارت

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از وضعیت شبکه های برق باغملک، ایذه و دزپارت
مدیرعامل در بازدید از وضعیت شبکه های برق شهرستان های باغملک، ایذه و دزپارت و بررسی آنها با صدور دستوراتی مبنی بر ساماندهی شبکه و توسعه تجهیزات برق رسانی؛ از افزایش ترانس در برخی نقاط این شهرستان ها تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در این بازدید که با حضور مدیرعامل این شرکت و مسئولان محلی شهرستان های مذکور انجام شد، مواردی از قبیل توسعه و احداث شبکه فشارضیعف و متوسط، ضعف ولتاژ ، کمبود نیروهای عملیاتی سیمبانی و انجام اقداماتی جهت بالا بردن رضایتمندی مردم منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر علی خدری با اشاره به پراکندگی سیار شهر ایذه و تعداد ۶۰۰ روستای این شهرستان، گفت: شبکه برق شهرستانی که هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری است، ویژگی های خاصی دارد و از چالش‌های آن، گستردگی جغرافیایی، تعداد روستاها، صعب‌العبور بودن و فصلی بودن آنهاست که البته انجام اقدامات جهادی طی دو سال گذشته، موجب برق‌رسانی روستایی و پایداری شبکه برق این منطقه شده است.

خدری، یکی از اقدامات موثر و مهم مورد نیاز شهرستان های ایذه و دزپارت، که با پیگیری های مستمر مجموعه شرکت توزیع در حال انجام است را، تبدیل سیم به کابل عنوان کرد و گفت:این اقدام موجب بالا رفتن پایداری شبکه، کاهش تلفات، مبلمان شهری و جلوگیری از سرقت تجهیزات و شبکه برق خواهد شد که در این بازدید مجوزات لازم در این خصوص صادر شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه سال گذشته، پیچیده‌ترین پیک بار را پشت سر گذاشتیم، افزود: خوشبختانه با اقدامات پیکسایی و سلسله اقدامات جهادی مجموعه همکاران، نسبت به متوسط پیک کشور، کمترین خاموشی ها را داشتیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده را پیگیری روشنایی روستایی عنوان کرد و گفت: مطلع هستیم که روشنایی روستایی یکی از مطالبات روستاییان عزیز است.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه تاکید کرد: تعهدات سال گذشته در تمام شهرستان ها باید به صفر برسد و اگر مشترکی در سال گذشته درخواست کنتور داده، نباید در لیست انتظار بماند.

وی با اشاره به برق رسانی به ۱۰ روستای صعب العبور شهرستان ایذه در سال گذشته، افزود: افزایش ترانس در برخی مناطق ایذه تا قبل از سال جدید؛ و اجرای پروژه اتوترانس بخش سوسن شهرستان ایذه که یکی از خطوط پر حادثه است تا قبل از تابستان سال آینده نیز به انجام می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان با اشاره به توسعه برق رسانی روستایی در سال جاری، عنوان کرد: با تلاش مجموعه، پس از ۴۰ سال، یک روستای صعب العبور از نعمت برق برخوردار شد که از سال ۱۳۶۰ تا کنون بی برق بوده و این اقدام، شعف و رضایتمندی مردم منطقه را در پی داشت.

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 10 =


دسته‌بندی نشده