کد خبر : 13129
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

در ادامه روند نظارت بر خدمات رسانی به مردم صورت گرفت؛

بازدید سرزده استاندار گیلان از اداره کل بنیاد مسکن و بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت

بازدید سرزده استاندار گیلان از اداره کل بنیاد مسکن و بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت
استاندار گیلان در ادامه روند نظارت بر خدمات رسانی به مردم در بخش های مختلف، به صورت سرزده از اداره کل بنیاد مسکن استان و بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت بازدید کرد. 

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از گیل فام ؛ دکتر اسدالله عباسی صبح روز (دوشنبه) به صورت سرزده از اداره کل بنیاد مسکن گیلان و بیمارستان رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی رشت بازدید و از نزدیک روند خدمات رسانی در این بخش ها را مورد ارزیابی قرار داد.

دکتر عباسی در حاشیه این بازدید به نشست هفته گذشته خود با کانون بازنشستگان استان و نگرانی های موجود به واسطه محدودیت های تامین اجتماعی در حوزه درمان اشاره و بیان کرد: باید با اقدامات اثربخش، نسبت به حل مشکلات موجود و جلب رضایت عمومی تلاش کرد.

وی شمار بالای مراجعان به بیمارستان و مراکز درمانی تامین اجتماعی و به دنبال آن ازدحام جمعیت را موجب نگرانی مردم خواند و افزود: با افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی کومله شهرستان لنگرود در دهه فجر امسال، سرانه درمان استان افزایش می یابد و باید به منظور بهبود زمینه دسترسی عمومی به خدمات درمانی ارزان قیمت در دیگر نقاط استان نیز بسترهای لازم فراهم شود.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی استان باید با هم افزایی، نسبت به تسهیل گری در امر بهداشت و درمان همت کنند و با افزایش پزشک در بیمارستان ها و مراکز درمانی، تجهیز امکانات و آموزش نیروی انسانی، زمینه ارتقاء سطح کیفی خدمات این بخش را فراهم آورند.

دکتر عباسی تاسیس مراکز درمانی در نقاط مختلف استان را راهکاری مناسب برای دسترسی عموم مردم به نیازمندی های این بخش و جلوگیری از مراجعه به مرکز استان خواند و گفت: باید در این بخش برنامه ریزی اصولی و منصفانه صورت گیرد.

وی همچنین به بازدید خود از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اشاره و بیان کرد: در بازدید سرزده امروز با شماری از مراجعان گفت و گو صورت گرفت و نحوه ارائه خدمات به آنان بررسی شد .

استاندار گیلان به طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده ها در بخش های اداری اشاره و تاکید کرد: باید با استفاده از ابزارهای موجود و انسجام سازمانی، نسبت به حل مشکلات مردم در چارچوب قانون اقدام کرد.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های خدمات رسان موظفند بصورت شبانه روزی برای رفاه حال مردم و آبادی ایران اسلامی و گیلان سرفراز تلاش کنند.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 19 =


دسته‌بندی نشده