کد خبر : 10903
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

بازدید جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از پروژه آبرسانی بسیج سازندگی دشت آزادگان

بازدید جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از پروژه آبرسانی بسیج سازندگی دشت آزادگان

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همراه سرهنگ دوم پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان از پروژه های آبرسانی بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) در این شهرستان بازدید کرد. طی این بازدید، آخرین وضعیت اجرای بخش‌های مختلف پروژه های بسیج سازندگی سپاه حضرت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همراه سرهنگ دوم پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان از پروژه های آبرسانی بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) در این شهرستان بازدید کرد.

طی این بازدید، آخرین وضعیت اجرای بخش‌های مختلف پروژه های بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، چگونگی ادامه فعالیت و عمده موارد و مشکلات مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

درحاشیه این بازدید سردار باقری با اشاره به تامین اعتبار پروژه های آبرسانی اظهار داشت: لازم است اجرای این پروژه عمرانی مهم و تاثیرگذار جهت بهره مندی مردم این روستاها بخصوص با توجه به فرا رسیدن فصل گرما شتاب بیشتری به خود گیرد و برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت ها نهایت بهره را برد.

در این بازدید سرهنگ دوم طرفی نیز ضمن ارائه ی گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش آبرسانی به این روستاها به بیان راهکارهایی به منظور برون رفت از برخی چالش ها در حوزه ی آبرسانی در شهرستان پرداخت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 13 =


دسته‌بندی نشده