کد خبر : 5050
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۷:۴۴

ایجاد سود و صرفه اقتصادی با استفاده بهینه از تجهیزات و منابع داخلی شرکت

ایجاد سود و صرفه اقتصادی با استفاده بهینه از تجهیزات و منابع داخلی شرکت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران امید علی ممبینی گود اژدر با اشاره به کاربست شیوه های ابداعی و  ابتکاری از سوی متخصصان و کارکنان این مدیریت، گفت: بهینه سازی و تغییر کاربری برخی تجهیزات و منابع موجود موجب آسان سازی گردش کار و شتاب

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران امید علی ممبینی گود اژدر با اشاره به کاربست شیوه های ابداعی و  ابتکاری از سوی متخصصان و کارکنان این مدیریت، گفت: بهینه سازی و تغییر کاربری برخی تجهیزات و منابع موجود موجب آسان سازی گردش کار و شتاب بخشی در انجام وظایف محوله شده است.
وی افزود: از شمار اقدامات موثر در این راستا در ماه های اخیر می توان به روز آمد سازی یک دستگاه سانترفیوژ ملکی شرکت اشاره کرد.
ممبینی  اظهار کرد: این توفیق با همکاری کارکنان بخش تعمیرات و عملیات سیال و بازنگری توان عملیاتی این دستگاه با تغییرات خلاقانه در برنامه های آن حاصل گردید.
معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران گفت: با در مدار عملیات قرار دادن این تجهیز تا کنون نزدیک به چهار هزار هزار و ۵۰۰ بشکه سیال روغنی در چهار دکل حفاری ۵۱، ۶۴ ، ۲۴ و ۷۵ فتح تصفیه کامل و از وزن  ۱۵۰-۱۵۹ به وزن ۸۵ -۹۵ تغییر یافت.
وی توضیح داد: با برنامه ریزی و استفاده از روش های مهندسی انجام کار این عملیات با موفقیت محقق و بکارگیری آن در بخش های دیگر در حال بررسی و اجرا می باشد.
ممبینی افزود: این عملیات افزون بر سودآوری برای شرکت باعث اعتماد به تجهیزات داخلی، توان نیروی تخصصی، کاهش زمان و پیشگیری از هدر  رفت مواد و آثار مثبت زیست محیطی، زمینه رضایت مندی کارفرما را فراهم آورده است.
معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این مدیریت با هم افزایی میان مجموعه کارکنان در سال ۱۳۹۸ با وجود برخی تنگناها در عمل با تأمین به موقع کالا و مواد و استفاده صحیح از داشته ها، موفق به کاهش ۶۰ درصدی انتظارات نسبت به سال قبل از آن شد.
وی با تاکید بر اینکه این روند در  زمان حاضر  استمرار دارد، از همکاری و همیاری موثر مدیریت ها و بخش های مختلف عملیاتی، پشتیبانی و ستادی شرکت و ارتقاء بخشی به ناوگان  سیالات قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 5 =


دسته‌بندی نشده