کد خبر : 6647
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

اولین های دریافت کننده نشان جهانی اسکو در روابط عمومی کشور معرفی شدند

اولین های دریافت کننده نشان جهانی اسکو در روابط عمومی کشور معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، این همایش که به صورت زنده از طریق تلویزیون اینترنتی پخش شد، با حضور اساتید و فعالان تراز اول علوم ارتباطات و رسانه کشور ، با اهدای گواهینامه استاندارد مهارت سنجی ESCO و دانشگاه MGU نسل اول اسکوهای ایران را معرفی کرد. از جمله این افراد می توان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، این همایش که به صورت زنده از طریق تلویزیون اینترنتی پخش شد، با حضور اساتید و فعالان تراز اول علوم ارتباطات و رسانه کشور ، با اهدای گواهینامه استاندارد مهارت سنجی ESCO و دانشگاه MGU نسل اول اسکوهای ایران را معرفی کرد.

از جمله این افراد می توان به دکتر حمیدضیایی پرور، دکتر حمید شکری خانقاه، دکتر کاظمی دینان، دکتر تقی پور، محمدرضاپارسیان، خسرو رفیعی، جواد قاسمی، ناصر رزاق و مهندس سید فضل الدین موسوی مدیرعامل موسسه مشی فاخر و مدیر مرکز آموزشی سرآمدان ارتباطات ایران از خوزستان و سایر اساتید و فعالان روابط عمومی کشور اشاره کرد.

بنابراین گزارش این همایش با حضور نائب رئیس مجلس دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر دارابی معاون صداو سیما و اساتید روابط عمومی چون حمید شکری خانقاه دبیرکل این همایش، حمیدرضا کمالی مجری برنامه مهارت سنجی حرفه‌ای اسکو در ایران، دکتر سلطانی فر، دکتر شعیری سه‌شنبه ۲۸ بهمن در فرهنگسرای نیاوران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

محور سخنرانی‌های علمی رویداد با رویکرد استانداردهای جهانی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، بررسی راهکارهای بومی سازی برنامه استاندارد حرفه ای اروپا ESCO در جامعه روابط عمومی ایران، معرفی برنامه مهارت سنجی حرفه ای اروپایی ESCO ، شاخص ها و نحوه اهدای نشان و گواهینامه مهارت شغلی ESCO ویژه اساتید و فعالان روابط عمومی از سوی دانشگاه MGUNIVERCITY پاریس به اولین های ESCO در ایران اختصاص یافت.

در ادامه برنامه نیز از کتاب ارزشمند فرهنگ لغات و اصطلاحات سواد رسانه ای دکتر محمد سلطانی فر و سایر نویسندگان رونمایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − هفده =


دسته‌بندی نشده