کد خبر : 3739
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

اهتمام شرکت گچساران به فعالیت‎های پژوهشی و حمایت از شرکت‎های دانش بنیان

اهتمام شرکت گچساران به فعالیت‎های پژوهشی و حمایت از شرکت‎های دانش بنیان

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، هوشنگ صیدالی در نشست خبری در حاشیه نخستین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه نفت خوزستان با اشاره به تحقق شعار رونق تولید و ساخت داخل همزمان با بکارگیری حداکثری از ظرفیت های موجود، گفت: با توجه به اهمیت صنعت

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، هوشنگ صیدالی در نشست خبری در حاشیه نخستین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه نفت خوزستان با اشاره به تحقق شعار رونق تولید و ساخت داخل همزمان با بکارگیری حداکثری از ظرفیت های موجود، گفت: با توجه به اهمیت صنعت نفت در توسعه اقتصاد ملی، می توان با صبانت از تولید تکلیفی قدم های ارزشمندی برداشت.

وی با اشاره به طراحی، تعمیرات و ساخت قطعات اساسی برای مقابله با تحریم ها در نیمه نخست سال جاری به ساخت تعداد ۷۶۷ قطعه به دست کارکنان این شرکت، گفت: در راستای حمایت از کالای داخلی ۱۹۱۲ قلم خریداری و ۵۴ فقره قرارداد خرید کالا نیز با تامین کنندگان و سازنگان داخلی امضا شده است.

این مقام مسئول در خصوص پروژه های سرمایه ای در قالب طرح های ۲۸ مخزن به تعداد ۱۱ مخزن در حوزه عملیاتی این شرکت اشاره و افزود: با ایجاد ظرفیت سازی برای آینده اجرای این طرح به مدت ۲ سال پیش بینی شده است که دستاورد آن با توجه به افزایش تولید، طرح احداث یک کارخانه نمکزدایی در گچساران و ساماندهی گوره و مدیریت منابع آب در محدوده فعالیت های این شرکت خواهد بود.

صیدالی افزود: از دیگر اقدامات مهم انجام شده می توان به بازسازی تلمبه خانه گوره c اشاره کرد که با همکاری و مشارکت مدیریت مناطق نفت خیز جنوب و شرکت گچساران انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و کاز گچساران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه یک فرصت مناسب برای شناسایی توانمندی های داخلی است، گفت: یکی از راه های رسیدن به خودکفایی افزایش اقدامات پژوهشی و حمایت از شرکت های دانش بنیان است و ما در تلاشی هستیم تا با حمایت و قدرت بخشیدن به حوزه پژوهشی خود ارتباطات موثر با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان برقرار کنیم.

صیدالی اظهار کرد: سهم این شرکت در بحث کاهش فلرینگ نیز قابل توجه هست و با توجه به دانش شرکت ها و دانشگاه ها امیدوار هستیم در این بخش زودتر به نتیجه برسیم.

وی افزود: در بحث مسئولیت های اجتماعی نیز تعداد پروژه هایی که تعریف شده نیز قابل توجه است؛ به طور مثال نیاز مردم به جاده های ارتباطی، آب رسانی به روستاها و نیز امکانات حمل و نقل به تمامی استان هایی که در آنها تاسیسات داریم کمک شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − شش =


دسته‌بندی نشده