کد خبر : 2626
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

انعقاد ۲۰ تفاهم نامه همکاری بین گروه فولاد خوزستان و سازندگان / توسعه فرصت های شغلی با اتکا به ظرفیت های سازندگان داخلی

انعقاد ۲۰ تفاهم نامه همکاری بین گروه فولاد خوزستان و سازندگان / توسعه فرصت های شغلی با اتکا به ظرفیت های سازندگان داخلی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، غلامرضا فروغی نیا شامگاه ۲۶ مردادماه درحاشیه انعقاد تفاهم نامه سازندگان داخلی با تامین کنندگان گروه فولاد خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: گروه فولاد خوزستان تمام قطعات کارخانه و تجهیزات خود  را درنخستین نمایشگاه بومی سازی فطعات وتجهیزات فولاد است معرفی کرده تا هر واحد سازنده درون استانی قادر است

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، غلامرضا فروغی نیا شامگاه ۲۶ مردادماه درحاشیه انعقاد تفاهم نامه سازندگان داخلی با تامین کنندگان گروه فولاد خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: گروه فولاد خوزستان تمام قطعات کارخانه و تجهیزات خود  را درنخستین نمایشگاه بومی سازی فطعات وتجهیزات فولاد است معرفی کرده تا هر واحد سازنده درون استانی قادر است این قطعات را بسازد ، یا با انعقاد تفاهم نامه آمادگی اولیه خود را اعلام نماید .

فروغی نیا  با اشاره به اینکه در این نمایشگاه  قریب ۶۵ غرفه متشکل از گروه فولاد سازان وسازندگان حضور داشته اند  افزود : برپایی این نمایشگاه نوعی سیاست تشویقی برای سازندگان داخلی است که به رونق تولید کمک می کند .

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه در محدوده جغرافیایی خوزستان (که با مشکلاتی چون ریزگردها و گرما مواجه است ) برپا شده لذا می تواند در توسعه فرصت های شغلی با اتکا به ظرفیتهای کنونی سازندگان داخلی موثر باشد .

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت : این نمایشگاه یک حرکت نمادین درحمایت از ظرفیت های موجود سازندگان داخلی صنعت فولاد است وبیانگر این موضوع  است که هرچند تحریم ها از طرف اشکبار جهانی به ما تحمیل شده اما قادر هستیم با اتکا به توانمندی های بومی این تحریم را ازبین ببریم ودر تولید نیازهای مربوط به کارخانجات وصنایع استان خود کفا باشیم .

فروغی نیا بیان کرد : مضمون تفاهم نامه ها یی که امشب به امضا رسید،  پیرامون توانمندی های سازندگان وتامین کنندگان قطعات ،تجهیزات و مواد اولیه فولاد است تا بگویند می توانیم با شرکت فولاد خوزستان همراه باشیم .

وی افزود: تفاهم نامه مقدمه انعقاد قرارداد است و علایق و خواسته های سازندگان وتامین کنندگان کالا را به هم  نزدیک می کند . درحال حاضر ساخت ۲۵هزار قطعه  فولاد در دستور کارما است واگر کسی بتواند گوشه ای از این قطعات را بسازد آن را حمایت می کنیم . نبض شهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =


دسته‌بندی نشده