کد خبر : 11322
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۰۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید خوزستان/ ارائه تسهیلات به جوانان از سوی صندوق کارآفرینی امید و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید خوزستان/ ارائه تسهیلات به جوانان از سوی صندوق کارآفرینی امید و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان
تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید خوزستان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم ، تفاهم نامه همکاری قرارداد عاملیت اعتبارات بند “ل” ماده ۲۸ قانون بودجه کشور به منظور هم افزایی جهت توسعه ی کارآفرینی و اشتغال و همچنین مشارکت های اجتماعی جوانان و حمایت از سازمان های مردم نهاد خوزستان فی مابین صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان استان امضاء شد.

 

در این جلسه که با حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش استان،عبدالجلیل دیناروند مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان و حمیدرضا راهنما معاون اجرایی صندوق استان برگزار شد، بر ارائه تسهیلات به بخش غیر دولتی با عنایت به اهمیت پرداختن به اولویتهای جوانان ،طرح های اقتصادی نیمه تمام، ضرورت حمایت از اشتغال جوانان استان و برنامه ریزی مدون تاکید شد و این تفاهم نامه به امضاء طرفین رسید.

 

 در این جلسه مقرر شد افراد واجد شرایط پس از شناسایی و اهلیت سنجی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به صندوق کارآفرینی امید استان معرفی گردند تا پس از تشکیل و تکمیل پرونده، تسهیلات به متقاضیان پرداخت گردد. این تفاهم نامه با موضوع همکاری و تعامل در خصوص اعطای تسهیلات اشتغال، توانمندسازی و حمایت از سازمان های مردم نهاد، باشگاه های ورزشی شرکت های دانش بنیان، حمایت از طرح ها، اختراعات و ایده های استعدادهای برتر و نخبگان استان جهت خود اشتغالی و کارآفرینی با اولویت طرح های اقتصادی نیمه تمام و غیرفعال استان، تهیه و به امضاء رسید.

 

به متقاضیان پرونده های تشکیل شده بر اساس این تفاهم نامه و با توجه به طرح های تولیدی و اقتصادی تا سقف ۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت خواهد شد. مدت این تفاهم نامه یک سال می باشد و ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار جهت حمایت از بخش های اقتصادی استان در نظر گرفته شد.

 

منبع» روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =


دسته‌بندی نشده