کد خبر : 2030
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۳:۵۷

انتخاب رئیس هیات تنیس روی میز خوزستان عادلانه نبود

انتخاب رئیس هیات تنیس روی میز خوزستان عادلانه نبود

غلامرضا جلیلی نیا در خصوص مجمع انتخاب رییس هیات تنیس روی میز استان که امروز یک شنبه ۱۹ خردادماه با حضور رییس فدراسیون این هیات و در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد؛ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم اظهار کرد: آنچه امروز و در این انتخابات از سوی علی قارداشی

غلامرضا جلیلی نیا در خصوص مجمع انتخاب رییس هیات تنیس روی میز استان که امروز یک شنبه ۱۹ خردادماه با حضور رییس فدراسیون این هیات و در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد؛ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم اظهار کرد: آنچه امروز و در این انتخابات از سوی علی قارداشی رییس فدراسیون هیات تنیس روی میز کشور سر زد، نمونه کامل بی عدالتی و تبعیض در انتخابات بود.

 

وی ادامه داد: آقای قارداشی از ۲۴ ساعت قبل به آبادان رفته و یک روز کامل با منصور میرزایی دیگر کاندیدای این انتخابات، وقت گذرانده و امروز نیز با یکدیگر به محل برگزاری انتخابات آمدند. این درحالی است که رییس فدراسیون باید بی طرف باشد و نباید در انتخابات شهرستان دخالت کند.

 

 

مدیر سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اهواز تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باید بهتر نظارت و به این تخلف آشکار اعتراض می کرد. بازرسی این اداره کل باید به این مساله ورود کند و اجازه تخلف ندهد.

 

جلیلی نیا بیان کرد: علی رغم وجود پتانسیل های فراوان و ورزشکاران برتر، هیات تنیس روی میز استان خوزستان وضعیت مناسبی ندارد و با کمبود امکانات مواجه است. در انتخابات امروز که به دور دوم کشیده شد، بنده در نهایت با یک رای اختلاف، نتیجه را به کاندیدای دیگر واگذار کردم و اختلاف زیادی بین آرای ما نبود. در این شرایط تنها خواسته و توقع بنده از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان این است که عدالت را رعایت کنند و شرایط هیات های ورزشی استان ها را بهبود ببخشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − دوازده =


دسته‌بندی نشده