کد خبر : 2751
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

افشاگری یک عضو شورای شهر اهواز درباره برنامه فرهنگی شب های محرم با نام یادمان شب های بین الحرمین

افشاگری یک عضو شورای شهر اهواز درباره برنامه فرهنگی شب های محرم با نام یادمان شب های بین الحرمین

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،یک عضو شورای شهر اهواز که مسلمان است و در یک کشور اسلامی زندگی می کند. در ایران اسلامی و در استان خوزستان ؛ دروازه تشیع. خوزستانی که مردمانش، جانشان را، مالشان را، تمامی دارایی هایشان را می دهند برای یک لحظه با امامشان بودن…حالا یک نفر که همین مردمان به

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،یک عضو شورای شهر اهواز که مسلمان است و در یک کشور اسلامی زندگی می کند. در ایران اسلامی و در استان خوزستان ؛ دروازه تشیع. خوزستانی که مردمانش، جانشان را، مالشان را، تمامی دارایی هایشان را می دهند برای یک لحظه با امامشان بودن…حالا یک نفر که همین مردمان به او اطمینان کردند، به او وکالت دادند تا عضو شورای شهر شود و این جایگاه را مدیون خون شهدا و مردمانی است که شهید داده اند؛ این یک نفر دقیقا می آید و می گوید: ” از بودجه مصوب و قانونی شورای شهر اهواز تخلف شده است و مجوزی برای آن از سوی شورا صادر نشده است!
وایِ بر ما! وایِ بر ما! که چه کسانی نام مسلمانی را یدک می کشند؛ نام حکومت اسلامی را ! وایِ بر ما که چه کسانی برای “حسین”، برای عزاداری سید و سالار شهیدان، مجوز صادر می کنند؟! وایِ بر ما که جهان اسلام هر آنچه دارد برای ” حسین” میگذارد . برای ” حسین” از سرتاسر جهان می آیند و از خوزستان ” دروازه تشیع” می گذرند تا به کربلا، به حسین برسند؛ حالا یک عضو شورا صحبت از مجوز برگزاری یک برنامه برای ” حسین؛ سرور و سالار شهیدان” را پیش می کشد؟!
وامصیبتا که چنین افرادی تصمیم گیرنده برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر عاشق و دلباخته ” حسین” هستند!

عضو شورا؛ شفاف سازی مالی برای یادمان شب های بین الحرمین را یک ضرورت دانست! شفاف سازی برای ” امام مظلومان حسین علیهم السلام”؟
وامصیبتا که یک عضو شورای شهر میخواهد از برنامه ای که راس آن” امام حسین علیه السلام، سرور و سالار شهیدان” است شفاف سازی کند. برنامه ای که جزو لاینفک آموزه های دینی ماست و رهبر معظم انقلاب بر برگزاری این نوع برنامه ها تاکید بسیار داشتند.
همانطور که فرمودند: ” در ماه محرم، معارف حسینی و معارف علوی را که همان معارف قرآنی و اسلامی اصیل و صحیح است، برای مردم بیان‌کنید”.
همچنین ایشان در بیاناتشان فرموند : “لازم است از همه برادران و خواهرانی که در سراسر کشور در ایام عزاداری با اقامه عزا و به راه انداختن مراسم عزاداری و عرض ارادت به خاندان پیامبر این روزها را بزرگ داشتند سپاسگذاری کنم”

حالا این سوال مطرح است مگر غیر از این است که این عضو شورا مجوزش را برای تکیه دادن با صندلی شورای اسلامی شهر از همین‌مردمان گرفته است؟ حالا او درخواست مجوز برای برنامه عزاداری حسین را کرده است؟
آیا فراموش کرده که رسالت حضورش در شورای اسلامی شهر چیست؟ یا تصور کرده که رسالتش این است که باید برای تعیین و تکلیف جایگاه ها و پست های مدیریتی شهر بحث و جدال کند؟ یا برای این که بگوید ع.ط یا ش.ز سهم ماست و باید نگه داشته شوند تا شهردار را به استیضاح نکشانیم؛ روی کار آمده؟
این عضو شورا بحث افشاگری پیش می کشد؟
پس بیاییم درست افشاگری کنیم از این که برخی برای رسیدن به مطامع پست از چه ابزارهایی استفاده می کنند؟
بیاییم افشاگری کنیم و شفاف سازی کنیم از پروژه هایی که در این دو دوره شورا اجرایی شده و چه کسانی پشت این پروژه ها بودند؟!
بیاییم شفاف سازی کنیم که شانتاژهای رسانه ای علیه شهرداری که هنوز سه ماه از حضورش نگذشته برای کدام پست و جایگاه است؟
افشا نکرده ای اما اکنون که برای اتحاد و ایمان و دین مردم هزینه ای به جا و درست خرج شده، دم از افشاگری می زنید؟

آقای عضو شورای اسلامی شهر اهواز؛ اگر نمی دانید ، بدانید که برگزاری برنامه های فرهنگی برای مردم شهر از رسالت های اصلی شهرداری است مخصوصا اگر عزاداری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) باشد.
مردم راضی اند که هر چه بودجه در بخش فرهنگی شهرداری است برای سید الشهدا ؛ برای محرم( تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی) هزینه کنند. که اگر نبودند با وجود دسته های عزاداری مختلف در سراسر اهواز، ده هزار نفر جمعیت هر شب در یادمان شب های بین الحرمین گرد هم نمی آمدند تا برای ” حسین علیه السلام” عزاداری کنند.

البته باید گفت با شناختی که از شهردار اهواز داریم نه تنها در مقابل این هجمه ها و فشارها که بی تردید برای گرفتن سهم و جایگاه و پست و مقام است؛ تسلیم نمی شود بلکه مصمم تر به کار خود ادامه می دهد و البته خداوند بزرگ یاریگر همه خدمتگزارانی است که برای مردم خالصانه قدم بر می دارند، یادمان باشد که مردم و دلسوزان واقعی نیز پشت سر این شهردار مردمی هستند.

در پایان هم خالی از لطف نیست گفتن این جمله که ؛ ای کاش مردم می توانستند در انتخاب هایشان تجدید نظر کنند و افرادی را انتخاب کنند که دلسوز شهر و مردمان آن شهر باشند!نوشتاری از سیامک محمدی  صبحانه پرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − چهار =


دسته‌بندی نشده