کد خبر : 2633
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

افتتاح ۵ پروژه شاخص عمرانی و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه در سطح شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان

افتتاح ۵ پروژه شاخص عمرانی و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه در سطح شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، محسن صالحی نیا امروز یکشنبه پروژه های عمرانی تصفیه خانه های شهرک های صنعتی شوش، شماره دو دزفول و شماره یک اندیمشک را که با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال احداث شده اند افتتاح نمود. بر اساس این گزارش، واحد صنعتی پاک

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، محسن صالحی نیا امروز یکشنبه پروژه های عمرانی تصفیه خانه های شهرک های صنعتی شوش، شماره دو دزفول و شماره یک اندیمشک را که با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال احداث شده اند افتتاح نمود.

بر اساس این گزارش، واحد صنعتی پاک زغال فعال در زمینه تولید زغال از فضولات دامی در شهرک صنعتی شوش نیز با سرمایه گذاری ۲۰میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۷۰نفر توسط معاون وزیر صنعت افتتاح شد.

صالحی نیا در سفر یک روزه خود به استان خوزستان، از واحد صنعتی « آوان طب »  با سرمایه گذاری ۴۰میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰نفر که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی در شهرک صنعتی شماره یک دزفول فعالیت می کند و همچنین واحد صنعتی  « گلوکزان کرخه » در شهرک صنعتی شماره ۲اندیمشک با سرمایه گذاری ۲هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۵۰نفر در فاز نخست که مشتقات ذرت را تولید می نماید نیز بازدید کرد.

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهرک صنعتی شماره یک اهواز و شبکه برق شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در حاشیه آیین های افتتاحیه پروژه های عمرانی گفت: سالن ورزشی چندمنظوره واقع در شهرک صنعتی شماره یک اهواز و شبکه برق شهرک صنعتی شماره ۴اهواز نیز در ادامه سفر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به خوزستان افتتاح خواهند شد.

اخلاق محمدیان با اشاره به پروژه های دیگری که در کنار ۵ پروژه شاخص عمرانی افتتاح شدند بیان کرد: شبکه روشنایی شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول، خیابان های فاز ۲ شهرک صنعتی شوش، خیابان سازی و روشنایی ورودی و احداث شبکه پلی اتیلن گاز ناحیه صنعتی شاوور نیز از دیگر پروژه هایی هستند که با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی در سطح شهرک‌های صنعتی دزفول و اندیمشک با اعتبار ۸۱ میلیارد ریال نیز آغاز شد .

محمدیان یادآور شد: همایش گرامیداشت روز ملی صنایع کوچک با رویکرد تجلیل از صنعتگران و تولید کنندگان برتر صنایع کوچک استان نیز امروز یکشنبه در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک های صنعتی اهواز برگزار می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 7 =


دسته‌بندی نشده