کد خبر : 2630
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

افتتاح و کلنگ زنی ۲ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی اندیمشک

افتتاح و کلنگ زنی ۲ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی اندیمشک

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، امروز ۲۷ مردادماه با حضور صالحی نیا یک پروژه عمرانی افتتاح و یک طرح دیگر نیز کلنگ زنی شد. وی با حضور در شهرک صنعتی شماره یک اندیمشک تصفیه خانه فاضلاب این شهرک را افتتاح کرد. این تصفیه خانه با

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، امروز ۲۷ مردادماه با حضور صالحی نیا یک پروژه عمرانی افتتاح و یک طرح دیگر نیز کلنگ زنی شد.
وی با حضور در شهرک صنعتی شماره یک اندیمشک تصفیه خانه فاضلاب این شهرک را افتتاح کرد.
این تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و  ۱۳۵ میلیون تومان و با استفاده از منابع ملی، استانی و داخلی راه اندازی شده است.
ظرفیت تصفیه خانه افتتاح شده ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز و روش تصفیه فاضلاب در آن UABR (لجن فعال از نوع هوادهی گسترده) است.
همچنین با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، یک پروژه عمرانی دیگر در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک کلنگ زنی شد.
این پروژه شامل خیابان سازی بخشی از خیابان های شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک است که با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان کلنگ زنی شد.
صالحی نیا همچنین در این شهرک از یک واحد تولید کننده انواع مشتقات ذرت که دارای اشتغال زایی ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم است دیدن کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + ده =


دسته‌بندی نشده