کد خبر : 3517
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴

افتتاح ساختمان تازه تاسیس پاسگاه مربچه در شهرستان رامهرمز

افتتاح ساختمان تازه تاسیس پاسگاه مربچه در شهرستان رامهرمز

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در مراسم افتتاح ساختمان تازه تأسیس پاسگاه مربچه در شهرستان رامهرمز، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی استان خوزستان در سطح استان بازسازی، بهسازی و راه اندازی مقرهای پلیس است. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در مراسم افتتاح ساختمان تازه تأسیس پاسگاه مربچه در شهرستان رامهرمز، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی استان خوزستان در سطح استان بازسازی، بهسازی و راه اندازی مقرهای پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در مدت زمان ۲ و نیم سال گذشته فرماندهی انتظامی خوزستان در این راستا تلاش‌های ارزشمندی داشته، که در سطح استان حدود ۳۰۰ عدد از مقرهای پلیس بازسازی و بهسازی شده و نزدیک به ۳۰ یگان هم از نو ساخته شده‌ اند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در همین راستا یکی از مقرهای که نیاز به نوسازی و احداث داشته پاسگاه انتظامی مربچه فرماندهی انتظامی رامهرمز بود که با پیگیری‌های همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان زمینی اهدایی مردم به مساحت حدود ۴ هزار متر مربع و با حمایت و پشتیبانی معاونت های انتظامی استان در فضایی حدود ۵۰۰ متر زیربنا احداث و با حضور مسئولان شهرستان، خانواده معزز شهدا و مردم روستای مربچه افتتاح و راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم در فضای بسیار خوبی که برای همکاران ایجاد شده بتوانیم خدمات انتظامی بهتری در شأن مردم خوب این بخش ارائه دهیم به نحوی که شاهد ارتقای امنیت، احساس امنیت و رضایتمندی شهروندان از عملکرد نیروی انتظامی در سطح منطقه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 17 =


دسته‌بندی نشده