کد خبر : 6345
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹

استمرار محرومیت زدایی در دشت آزادگان با رویکرد جهادی

استمرار محرومیت زدایی در دشت آزادگان با رویکرد جهادی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، این مراسم که با حضور سردار بنی احمدی  فرماندار، فرمانده سپاه دشت آزادگان، بخشدار ، رئیس اداره بهزیستی،  رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان وتنی چند از مسئولان محلی برگزار شده است. بنابراین گزارش، مهندس عبد محمد سعیدی ضمن گرامیداشت روز معلول گفت: معلولان افرادی که بالفعل عاجز از

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، این مراسم که با حضور سردار بنی احمدی  فرماندار، فرمانده سپاه دشت آزادگان، بخشدار ، رئیس اداره بهزیستی،  رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان وتنی چند از مسئولان محلی برگزار شده است.

بنابراین گزارش، مهندس عبد محمد سعیدی ضمن گرامیداشت روز معلول گفت: معلولان افرادی که بالفعل عاجز از انجام کار هستد اما بالقوه میتوانند نیرویی خلاق وکار آمد باشند.

وی صبر و بردباری معلولین تحول بسیار شگرفی در امید به زندگی آنان و تعامل با جامعه دانست و ادامه داد: این اداره با همکاری سایر ادارات خدماتی ارائه داده است اما کافی نمیداند .

سعیدی اظهار امیدواری کرد:  با توسعه مراکز توانبخشی بتوانند تعداد زیادی را وارد بازکار کار کند وزمینه توانمندی آنان را از طریق معاینه ومشاوره فراهم نماید.

مهندس سیلاوی فرمانداردشت آزادگان خدمت به معلولین وافراد ناتوان را ثواب دنیوی و اخروی وهمه باید در این زمینه گام بردارند ، سرگرد طرفی با گرامیداشت روز معلول  خدمت به معلولان وسرکشی به منازل آنان برای یاد آوری نعمتهای بی بدیل خداود متعال والگو گیری از صبر و استقامت این قشر عزیزمهم دانست.

خبرنگار: سید علی موسوی/بستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − پانزده =


دسته‌بندی نشده