کد خبر : 13082
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

استقبال پرشور از غرفه ورزشی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی در جشنواره شکرستان ۱۴۰۱

استقبال پرشور از غرفه ورزشی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی در جشنواره شکرستان ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی، جشنواره شکرستان ۱۴۰۱ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. براساس این گزارش، در این جشنواره که به مدت سه روز در شرکت کشت و صنعت امیرکبیر برپا بود، غرفه ورزشی دارت توسط واحد تربیت بدنی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی، جشنواره شکرستان ۱۴۰۱ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، در این جشنواره که به مدت سه روز در شرکت کشت و صنعت امیرکبیر برپا بود، غرفه ورزشی دارت توسط واحد تربیت بدنی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه شکرستان مواجه شد.

به گفته کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی مستقر در این غرفه، هدف از راه‌اندازی غرفه ورزشی دارت، گسترش این ورزش در میان خانواده‌ها بدلیل اینکه این ورزش امکانات خاص و هزینه هنگفتی نمی‌خواهد.

آموزش و مشاوره درباره این ورزش جذاب و پرطرفدار از اقدامات مهم مربیان و کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی مستقر در غرفه ورزشی دارت برای مراجعه‌کنندگان نمایشگاه جشنواره شکرستان ۱۴۰۱ بود.

گفتنی است، مهندس امین نصیریان، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی ضمن تشکر از زحمات کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی مستقر در غرفه ورزشی دارت جشنواره شکرستان ۱۴۰۱، بر استمرار فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی از سوی شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی تاکید کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 19 =


دسته‌بندی نشده