کد خبر : 14853
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۴۳

استقبال علاقمندان به مجری گری برای راه‌اندازی رسمی رادیو میبد

استقبال علاقمندان به مجری گری برای راه‌اندازی رسمی رادیو میبد
رادیو میبد با تامین موج رادیوی به صورت رسمی افتتاح می‌شود و علاقمندان به مجری گری و گویندگی با شرکت در کارگاه‌های گویندگی رادیو در حال آماده شدن برای همکاری با این مرکز رادیویی هستند.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از بام میبد برگزاری کلاس‌های آموزش فن بیان و گویندگی در سال ۱۳۹۱ توسط مژگان دستجردی مجری توانمند صدا و سیمای استان یزد با ۲۵ سال سابقه اجرا و تدریس شروع شد و کودکان ، نو نهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان زیادی با شرکت در این کارگاههای آموزشی دیدند و مهارت کسب کردند.

مجریان توانمند دارای فن بیان عالی و هنرهای مختلف مرتبط به اجرا و گویندگی مشتاق فراهم شدن زیرساختها برای به وجود آمدن مرکز تولیدات رادیویی و تلویزیونی در شهرستان خودشان هستند تا بتوانند با همراه به نمایش گذاشتن استعدادها و هنرهای خود مرتبط با اجرا و گویندگی معرفی کننده آداب و رسوم ، فرهنگ و پتانسیل ها و دست آوردهای شهر خود در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی ، تاریخی ، علمی و …باشند.

در تیرماه ۱۴۰۰ ساختمان استودیو بحران و مرکز تولید رسانه در میبد با پیگیری‌های آیت الله اعرافی و مسئولان و حمایت خیرین به بهره برداری رسید و از سوی فرماندار وقت میبد اعلام شد قرار است از این مرکز برنامه‌های زنده رادیویی به صورت هفتگی روی آنتن استان برود.

اکنون قرار است رادیو میبد با تامین موج رادیوی به صورت رسمی افتتاح شود و علاقمندان به گویندگی و اجرا با شور و شوق فراوان در کارگاههای گویندگی برگزار شده و در حال برگزاری شرکت کرده‌اند تا با راه اندازی رسمی رادیو میبد آماده همکاری با این مرکز باشند.

مدرس و برگزار کننده کلاسهای گویندگی در میبد گفت: از سال ۹۱ شروع به برگزاری کلاس‌های فن بیان و گویندگی کردم و اکنون بیش از یک هزار هنرجو دارم که مشغول به  فعالیت‌های اجرا و بازیگری هستند.

مژگان دستجردی افزود: حدود یک سال است که رادیو میبد به صورت رسمی افتتاح شده ولی هنوز شروع به کار نکردیم ، انشاءالله با گرفتن موج مجزا نیازمند به همکاری نیروهای مستعد و توانمند ، اجرا ، تهیه کنندگی ، نویسندگی ، گویندگی و صدابرداری هستیم و اکنون نیز دوره‌های آموزشی برای افراد توانمند و علاقمند به مجری‌گری و گویندگی برای همکاری با رادیو میبد در حال برگزاری است..

وی تصریح کرد: برای برگزاری کارگاه‌ها نیز نیاز به حمایت خیرین و همچنین افراد ، مراکز و شرکتهایی که مایل به اسپانسری کارگاهها هستند ، داریم.

برگزار کننده کلاسهای گویندگی در میبد هدف از راه‌اندازی رادیو میبد را معرفی هنرها و صنایع دستی ، صنعت و معادن و دیگر ظرفیت‌ها و پتانسیل ها و همچنین مردمان هنرمند و کارآفرین  شهرستان پر انرژی و ثروتمند میبد در کشور و در دنیا بیان کرد.

داوود شهریاری که نزدیک به سه سال در حوزه مجری گری ، گویندگی و بازیگری فعالیت دارد ، گفت : کار اجرا را با کلاس‌های گویندگی شروع کردم و اکنون در ساختمان رادیو در حال گذراندن دوره‌های آموزشی برای آماده شدن شروع کار رسمی رادیو میبد با ساز و کار جدید هستیم.

وی افزود: رادیو میبد فضایی برای بیان راحت تر آداب و رسوم ، نظرات و انتقادات شهروندان و معرفی صنایع دستی ، صنعت و پتانسیل‌های شهر و رقم زدن اتفاقهای خوب با همکاری هم است.

ابوالفضل زارع یکی از هنرجویان کلاسهای برگزار شده توسط مژگان دستجردی مدرس مجری گری  گویندگی نیز گفت: رادیو میبد می تواند صدای مردم را به گوش مسئولان برساند و کارهای روزمره مردم ، هنرها و صنایع دستی ، صنعت و اماکن تاریخی میبد را معرفی کنند.

نجمه حیدرنژاد معلم پایه اول ابتدایی هم گفت: سال ۹۵ در کلاسهای مجری گری خانم دستجردی بر حسب علاقه‍‌ای داشتم ، شرکت کردم و همان سال در برنامه رادیو پارک که راه اندازی شد حضور داشتم. اکنون هم در این کارگاههای آموزشی شرکت کردم تا بتوانم در معرفی میبد و پر کردن اوقات فراغت مردم سهیم باشم .

وی معرفی ورزشکاران ، مدال‌آوران ، هنرمندان ، صنایع دستی ، آداب و رسوم  و نشان دادن میبد به مردم کشور و جهان را از برنامه‌هایی برشمرد که رادیو میبد می‌تواند با حمایت مردم ، مسئولان و خیرین در فراهم زیرساخت‌ها در ارتباط با مسائل مالی و تامین تجهیزات مورد نیاز  پیش روی خود قرار دهد.

گفتنی است مسئولان شهرستان نیز از برگزاری کارگاههای آموزشی رادیو بازدید دارند.برنامه روز دوشنبه با حضور رییس و معاون پرورشی آموزش و پرورش برگزار شد.

 

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =


دسته‌بندی نشده