کد خبر : 1014
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

استاندار خوزستان هفته کتاب،کتابخوانی را تبریک گفت

استاندار خوزستان هفته کتاب،کتابخوانی را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیست و ششمین دوره کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران و ۲۴ آبان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به فعالان عرصه فرهنگ به ویژه کتابداران و کتابخوانان تبریک گفت. متن

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیست و ششمین دوره کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران و ۲۴ آبان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به فعالان عرصه فرهنگ به ویژه کتابداران و کتابخوانان تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

کاروان حیات انسان ها در پیچ و تاب ایام، بی وقفه، درگذر است و انسان ها در کشاکش این تحولات است که پوسته رخوت و پوستین ماندگی را می شکافند و رنگ رویش می گیرند و رؤیاهای دور و دراز را نزدیک می کنند و در ساخت جهان، جان خویش را نیز می سازند.
در این سیر و سفر همچنان کلمات، یگانه محملی هستند که نسل آدم، سوار بر سفینه سلیمانی آن، درون مایه های خود را به سان سوغات سفر، به دیگری هدیه می کند و با زیستن در دل آن، هم خود قرار می گیرد و هم فکر خویش را در ذهن دیگری، قرار می دهد. هم خود در سایه اش امنیت می یابد و هم به باطن دیگری، امان می دهد.
از این روست که اهالی کتاب، اهل صلح و ثبات و امنیت و ایمان اند و در طوفان های بنیان برانداز، ساحلی آرام برای جان های بی قرارند.
«هفته کتاب» و موعد تکریم کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی، فرصتی است برای یادآوری این مهم که قطار توسعه و پیشرفت این سرای کهن جز از میان خطوط کتاب ها و با راه بری عقلانیت و اندیشه ورزی، شتاب نخواهد گرفت.
سراپا امیدم برای فردای ایران چرا که همچنان چراغ کتابخانه ها روشن است و در گوشه و کنار، شمع کتابخوانی نور افشانی می کند و کتابداران در ایفای نقش خویش به عنوان خادمان فرهنگ کتابخوانی با توان و انگیزه ای روزافزون فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 2 =


دسته‌بندی نشده