کد خبر : 10986
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

استاندار خوزستان تاکید کرد؛ ارتباط با رسانه‌ها تقویت شود/لزوم اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط دولت به مردم

استاندار خوزستان تاکید کرد؛ ارتباط با رسانه‌ها تقویت شود/لزوم اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط دولت به مردم
استاندار خوزستان با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت بر تقویت ارتباط با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: دولت اقدامات خوب زیادی را انجام داده که باید از عملکرد آن دفاع و به مردم اطلاع رسانی شوند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، امروز دوشنبه ۲۴ مردادماه جلسه مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در آستانه هفته دولت با حضور و ریاست استاندار خوزستان برگزار شد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در این جلسه با بیان اینکه در آستانه هفته دولت و سالگرد شهادت شهید رجایی و باهنر هستیم اظهار کرد: منشی که این ۲ شهید بزرگوار داشتند باید در دولت نیز نمود پیدا کند.

وی افزود: در هفته دولت فقط انعکاس دستاوردها نباشد و باید توجه ویژه‌ای به مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی داشته باشیم.

استاندار خوزستان با اشاره به پیشرفت و رشد شاخص توسعه کشور از بعد از انقلاب اسلامی گفت: سطح سواد در کشور قبل از انقلاب زیر ۵۰ درصد بود و در حال حاضر سطح سواد میزان قابل توجهی بالا رفته و بسیاری از موضوعات دیگر نیز نسبت به قبل از انقلاب تفاوت بسیاری داشته و رشد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شاخص توسعه کشور در سطح بالایی از نظر شاخص‌های بین‌المللی قرار دارد، ادامه داد: اقدامات خوبی توسط دولت انجام شده که باید از عملکرد آن دفاع و به مردم اطلاع رسانی شوند.

خلیلیان بیان کرد: اقدامات خوبی در خوزستان انجام شد که از آن‌ها می‌توان به برطرف کردن مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه، پیشرفت قابل توجه طرح آبرسانی غدیر، آبرسانی و پایداری آب یکهزار و ۵۰۰ روستا در خوزستان، تغییر الگو کشت و تولید برخی محصولات کشاورزی به میزان بالا با وجود کم آبی و … اشاره کرد.

وی از پرداخت برخی خسارات خشکسالی سال گذشته خبرداد و گفت: دام‌های حوزه کرخه بیمه شدند و برای مناطقی که سال گذشته از کم آبی آسیب دیدند مه‌پاش و استخرهایی برای دام‌ها آماده شده است.

استاندار خوزستان در پایان بر تقویت ارتباط با رسانه‌ها و توسعه استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: گاهی اوقات باید واقعیت‌ها را گفت و برای آن‌ها چاره اندیشی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − نوزده =


دسته‌بندی نشده