کد خبر : 15339
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

استاندار خوزستان بر ایجاد ارتباط مولد نیشکر و صنایع جانبی با روستاها تاکید کرد

استاندار خوزستان بر ایجاد ارتباط مولد نیشکر و صنایع جانبی با روستاها تاکید کرد
استاندار خوزستان بر ایجاد ارتباط مولد نیشکر و صنایع جانبی با روستاها با هدف شکل گیری خوشه های صنعتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، علی اکبر حسینی محراب شامگاه سه شنبه از سه واحد تولیدی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شامل شرکت الکل سازی رازی، کشت و صنعت دعبل خزایی و کشت و صنعت حکیم فارابی بازدید کرد.

در پایان این بازدیدها نیز نشستی با حضور مدیران صنعت نیشکر در محل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی برگزار شد و موضوعات مختلف در حوزه نیشکر و صنایع وابسته مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: به دلیل کمبود آب هدف گذاری تعیین شده به صورت کامل محقق نشد در عین حال خوشبختانه میزان تولید خوب بوده است.

وی افزود: از زمین های کشت باید استفاده بهینه تری داشته باشیم؛ خوشبختانه نیروهای متخصص و دلسوز داریم و با مطالعه میتوانیم میزان تولید به نسبت هر هکتار را افزایش دهیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: از مدیران نیشکر و صنایع وابسته انتظار داریم از ایده ها و برنامه های جدید و بروز در صنعت نیشکر حمایت نمایند تا شاهد تحول مثبت در این حوزه باشیم.

حسینی محراب یادآور شد: صنایع بالادستی و بزرگ در استان توسعه خوبی داشته است و امروز نیاز به گسترش صنایع پایین دستی وابسته و همچنین خوشه های صنعتی داریم که باعث اشتغال بیشتر و افزایش درآمد کشور میشود.

استاندار خوزستان توضیح داد: برای شکل گیری خوشه های صنعتی سعی کنید ارتباط مولد با روستاها ایجاد کنید و کالاها و خدمات مورد نیاز خود در صنعت نیشکر مانند بسته بندی، لباس کار کارکنان، قطعات مختلف و … را از تولیدات روستاها تامین نمایید.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: با توجه به بهبود روابط منطقه ای باید بتوانیم با کویت، عربستان، بحرین، امارات، قطر، عراق و … روابط تجاری خود را توسعه دهیم که این روابط فرصت و مزیت خوبی برای نیشکر و صنایع جانبی محسوب میشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =


دسته‌بندی نشده