کد خبر : 11851
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۹

استاندار خوزستان: بخشی از وسایل سرمایشی مورد نیاز خوزستان تأمین شد

استاندار خوزستان:  بخشی از وسایل سرمایشی مورد نیاز خوزستان تأمین شد
استاندار خوزستان گفت: بخشی از وسایل سرمایشی مورد نیاز استان تأمین شده که در اختیار مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز عمومی و عام‌المنفعه قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، صادق خلیلیان عصر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از انبار اموال تملیکی خوزستان در شهرک صنعتی شماره سه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مباحث مرتبط با اموال تملیکی در دولت گذشته شاهد نابسامانی شدید و بی تدبیری بودیم که اموال از جمله خودروها، موتور و لوازم خانگی و پارچه و … از بین می‌رفتند.

وی افزود: با تدابیر دولت و دستور رئیس جمهور و پیگیری وزیر اقتصاد و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی صورت گرفته این کار در کشور در حال ساماندهی است.

استاندار خوزستان ادامه داد: امروز شاهد افتتاح این مجموعه بزرگ هستیم و اینکه کالاها شناسنامه دار شده و رصد و ارزیابی می‌شوند و با سرعت اینها را تعیین تکلیف می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختی علوی آبادان و خانه هنرمندان اهواز آماده افتتاح است، عنوان کرد: بازسازی تبعات ناشی از زلزله اندیکا اقدامات بسیار بزرگی در راستای حل مشکلات ناشی از زلزله و رفع محرومیت آن منطقه انجام شده و ۴۶۰ واحد مسکونی با مصالح استاندارد و ۳۷۵ جایگاه دام ساخته شده است.

استاندار خوزستان خبر داد: بخشی از وسایل سرمایشی مورد نیاز استان تأمین شده و با دستور رئیس جمهور و عنایت وزیر اقتصاد بخشی از کولرها در اختیار مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز عمومی و عام‌المنفعه قرار می‌گیرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 6 =


دسته‌بندی نشده