کد خبر : 3680
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

از مردم برای مردم

از مردم برای مردم

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،حجت‌الاسلام و المسلمین سید تاج‌الدین طباطبایی روزگذشته، ۱۵ آذرماه با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در اهواز، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام ارزشی است و بر پایه ارزش‌های دینی و حضور پرشور مردم و رای مردم برپا شده

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،حجت‌الاسلام و المسلمین سید تاج‌الدین طباطبایی روزگذشته، ۱۵ آذرماه با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در اهواز، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام ارزشی است و بر پایه ارزش‌های دینی و حضور پرشور مردم و رای مردم برپا شده است و مجلس شورای اسلامی همانطور که امام فرمودند در راس امور است و بالاترین قدرت تصمیم‌گیری کشور و قانونگذاری و نظارت برقانون است.
وی ادامه داد: با احترام به نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و نمایندگان فعلی مجلس و زحماتی که کشیده‌اند، به نظر من این قوه اصلی‌ترین قوه در راس امور نیست!
یعنی نمایندگان ما آن طور که باید قوانین را بررسی کنند تا برای مردم راحت باشد و مردم کارهای خود را به راحتی انجام دهند و همچنین بر قانون نظارت داشته باشند و دولت را در ریل انقلاب و آنچه مقام معظم رهبری سال‌ها فرمودند که بر حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم نظارت داشته باشند، نبوده اند؛ بنابراین احساس کردم که اگر به این عرصه ورود کنم و با توجه به توانایی که در خود سراغ دارم، می‌توانم در کنار دیگر نمایندگان عزیز خدمت کنم.

این داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این دوره ملت شریف با توجه به گام دوم انقلاب و چراغ راهی که مقام معظم رهبری فرمودند، حضور خوبی در انتخابات خواهند داشت. گام دوم انقلاب، چراغ راه تمام کسانی است که وارد مجلس و دولت می‌شوند و ضمن جبران عقب‌افتادگی‌ها باید بتوانند مشکلات اساسی مردم را که مربوط به بخش اقتصاد، معیشت و بیکاری است، در دستور کار قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که من را بر آن داشت که در این عرصه ورود پیدا کنم، این است که شاید ۴۰ سال است که بر اقتصاد و فرهنگ ما، تفکر لیبرال دموکرات وجود دارد.

یعنی فرهنگ جهادی و کار جهادی و انقلابی حاکم نبوده است و آنچه به عنوان عقب‌افتادگی در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و بعضا سیاست وجود دارد، ناشی از همین موضوع است.
حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی ادامه داد: در هر کجای این مملکت که نیروهای جهادی و انقلابی وجود دارند، شما پیشرفت را می‌بینید و در دوران دفاع مقدس که خود من نیز حضور داشتم، حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز پهپاد را به پایین می‌کشانیم و کشتی انگلیس را متوقف می‌کنیم.
زیرا این نیروها هم گوش به فرمان ولایت هستند و هم آمادگی کامل را در این زمینه دارند.

اما متاسفانه در اقتصاد و فرهنگ چنین روحیه جهادی و انقلابی حاکم نیست. مردم ایران و به ویژه کلانشهر اهواز به نیروهای انقلابی و جهادی و همچنین پاک، سالم و دست‌پاک که جز خدمتگزاری به مردم هدفی نداشته باشند، نیاز دارند.
این داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هم خودم و هم دیگر عزیزانی که پا به عرصه انتخابات می‌گذارند باید این مهم را آویزه گوش کنند که ما می‌خواهیم وکیل مردم باشیم و ما زمانی که رای می‌آوریم دیگر ولی و وصی مردم نیستیم.

یعنی به جز خواسته‌های بحق مردم نباید کاری انجام دهیم خواسته مردم راه شهدا، راه امام، قانون اساسی و اطاعت از ولایت و مشکلاتی که وجود دارد را مدنظر قرار دهیم.
پس باید نمایندگان وکیل، خادم و نوکر باشند و مردم را ولی نعمت خود بدانند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.


دسته‌بندی نشده