کد خبر : 2237
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵

 از سیاه نمایی باید پرهیز شود

 از سیاه نمایی باید پرهیز شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم، سردار حسن شاهوارپور در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگارضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: نقش رسانه ها و نخبگان کشور برای حفظ این سرمایه اجتماعی مقابل توطئه های دشمن پر رنگ است چرا که رسانه ها می توانند در تصمیم گیری های مسئولان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم، سردار حسن شاهوارپور در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگارضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: نقش رسانه ها و نخبگان کشور برای حفظ این سرمایه اجتماعی مقابل توطئه های دشمن پر رنگ است چرا که رسانه ها می توانند در تصمیم گیری های مسئولان نیز در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد: باتوجه به تنوع قومیتی در خوزستان، دشمن در تلاش است در بین اقوام خوزستانی شکاف ایجاد کند تا به اهداف خود دست یابد.

سرتیپ پاسدار شاهوار پورگفت: رسانه ها رسالت سنگینی را برعهده دارند و می‌توانند برای مقابله با دشمن به نظام اسلامی کمک کنند.

وی با بیان اینکه اعتماد سازی رمز موفقیت ما به شمار می رود،تصریح کرد: همه ما در یک کشتی هستیم که امید داریم با همبستگی و اتحاد به حیات خود ادامه دهیم .

فرمانده سپاه ولی عصر(عج)خوزستان ادامه داد: مردم برای امید به آینده به این اعتماد نیاز دارند اما متاسفانه در این بخش تاکنون  در اطلاع رسانی خدشه هوایی وجود دارد؛ این که مردم برای دسترسی به اطلاعات به شبکه‌های ماهواره‌ای روی می‌آورد برای ما خوب نیست بلکه ما باید با اطلاع رسانی صحیح مردم را به سمت خود بکشانیم و آنها اطلاعات و اخبار داخلی را باور کنند.

این مقام مسئول گفت: در این بخش باید آسیب‌شناسی صورت گیرد و رسانه‌ها می‌توانند نتایج این آسیب‌ شناسی را به خوبی به مسئولان مربوطه منتقل کنند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور عنوان کرد: از سیاه نمایی باید پرهیز شود چرا که دشمنان ما به دنبال چنین سیاه نمایی هایی هستند تا بتوانند بهره برداری های خود را داشته باشند.

وی انتقاد سازنده و راهگشا را برای حل مشکلات کشور مهم دانست و گفت: امروز در تمام اقلام مورد نیاز مردم در زمینه سرمایه و بخش مواد غذایی با هیچ کمبودی مواجه نیستیم اما کمیاب شدن برخی اقلام حاصل منعفت طلبی و شیطنت برخی افراد است که این وظیفه رسانه ها است که این مسائل و مشکلات را پیگیری و منعکس کنند.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور بیان کرد : این که کارخانه ها و کارگاه های تولیدی بجای توسعه در حال تعطیل شدن باشند برای نظام ما شایسته نیست که این موارد باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که این ها سرمایه ملی بوده و نباید از چرخه اقتصاد کشور خارج شوند.

وی افزود: اکنون صدها کارگاه صنعتی و کشاورزی وجود دارد که برخی از آن ها در حال کار و برخی دیگر نیمه تعطیل هستند که رسانه ها باید این مسائل را زیر ذره بین خود قرار دهند و مشکلات را به مقامات انتقال دهند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان گفت: همچنین در خصوص سیلاب رسانه های استان سنگ تمام گذاشتند و صحنه های ارزشمندی از این اتفاق را منعکس کردند.

وی اظهار داشت: در سیلاب خوزستان صحنه هایی مانند دوران دفاع مقدس مشاهده شد که توسط رسانه های استان خوزستان به جهان مخابره شد. ایرنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 14 =


دسته‌بندی نشده