کد خبر : 3510
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

ارسال قبض گاز بصورت پیامکی همزمان با ثبت رقم کنتور

ارسال قبض گاز بصورت پیامکی همزمان با ثبت رقم کنتور

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،علی طیبی رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه شرکت گاز خوزستان در نمایشگاه امسال در ۴ محور حوزه، خدمات الکترونیک را ارائه کرده است گفت: ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان در قالب ۲۶ خدمت به متقاضیان ارائه می‌شود. او افزود: از آذرماه امسال،

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،علی طیبی رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه شرکت گاز خوزستان در نمایشگاه امسال در ۴ محور حوزه، خدمات الکترونیک را ارائه کرده است گفت: ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان در قالب ۲۶ خدمت به متقاضیان ارائه می‌شود.

او افزود: از آذرماه امسال، قبوض کاغذی مشترکان حذف خواهد شد و صورتحساب به شماره همراه مشترکان ارسال می‌شود.

طیبی اظهار داشت: ارائه خدمات مکان محور بر پایه اطلاعات میدانی تمامی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز برای تبادل اطلاعات بر مبنای جی آی س از طریق پنجره واحد شهرداری بوده و تمامی نقشه‌ها و شبکه‌های گازی را به صورت دیجیتالی انجام شده است

این مقام مسئول ادامه داد: ارائه خدمات غیرحضوری است و مشترکان بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان یا شرکت امکان دریافت خدمات صورتحساب گازبها، پرداخت و اعلام رقم کنتور را در اختیار دارند.

به گفته رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خوزستان، سامانه‌های تلفن گویا این شرکت با هدف خدمات غیر حضوری در بین شرکت‌های استانی و سازمان‌های خدمات رسان خوزستان پیشرو بوده و از طریق تلفن ۳۱۹۴ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۴۰۰ خدمات ارائه می‌دهد.

علی طیبی ادامه داد: شرکت گاز استان خوزستان امکان ارائه خدمات مربوط به دریافت، پرداخت صورتحساب، اعلام رقم کنتور به مشترکان را در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: به منظور حفظ محیط زیست و ارائه خدمات برخط به مشترکان، شرکت گاز قریب به ۹۰ درصد شماره همراه مشترکان را جمع آوری کرده و طی ۲ دوره آینده مابقی را هم جمع آوری خواهد کرد که در همان لحظه‌ای که مأمور کنتورخوان برای قرائت کنتور و رقم آن مراجعه می‌کند، قبض به روی شماره همراه پیامک می‌شود.
ارائه ۱۰۰ درصد خدمات بصورت الکترونیکی

طیبی اذعان داشت: شرکت گاز به صورت خودمحور درگاه‌ها را در راستای ارتباط با مشتریان برقرار کرده و از طریق دفاتر پیشخوان شرکت گاز نیز امکان ارائه خدمات وجود دارد و ۱۰۰ درصد خدمات را به صورت الکترونیک ارائه می‌دهیم.

او بیان کرد: اطلاعاتی که مربوط به شرکت گاز خوزستان است تمام اطلاعات در سامانه پیاده شده و از طریق وب سرویس به شهرداری و استانداری به صورت یکپارچه خدمات ارائه می‌دهیم.

علی طیبی اظهار داشت: علاوه بر ارسال الکترونیکی گازبها، خوداظهاری را در دست اقدام داریم تا بدون مراجعه مأمور مقابل منزل، مشترکان خودشان با اعلام رقم کنتور امکان دریافت گازب‌ها را داشته باشند.

برای هوشمندسازی کنتور‌ها طرحی ارائه شده تا در شهر اهواز یک سری مشترکان به صورت پایلوت مجری باشند و قرائت از راه دور اتفاق بیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − سه =


دسته‌بندی نشده