کد خبر : 1744
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

ارزانی میوه نوروزی خوزستان نسبت به کل کشور

ارزانی میوه نوروزی خوزستان نسبت به کل کشور

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: تامین و تنظیم بازار میوه شب عید یکی از عمده فعالیت هایی است که همه ساله از اواخر اسفندماه تا اواسط فروردین ماه بر دوش تعاون روستایی خوزستان بوده است. وی ادامه داد: از این

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: تامین و تنظیم بازار میوه شب عید یکی از عمده فعالیت هایی است که همه ساله از اواخر اسفندماه تا اواسط فروردین ماه بر دوش تعاون روستایی خوزستان بوده است.
وی ادامه داد: از این رو تمام تلاش تعاون روستایی خوزستان ابتدا تامین و ذخیره سازی میوه با کیفیت و با قیمت مناسب در سردخانه ها است، سپس توزیع با دقت آن در سطح شهرها و در نهایت رسیدن آن به دست مصرف کننده است.
سرپرست تعاون روستایی خوزستان گفت: از این رو و با توجه به اینکه تعاون روستایی خوزستان از ماه های قبل با ذخیره سازی میوه به فکر رفاه حال مردم جهت پذیرایی از مهمانان خود بوده است، خوشبختانه طبق آخرین آماری که اخذ شده است، توانسته ایم میوه نوروزی اعم از سیب و پرتقال با کیفیت را با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه کنیم.
بنی فری گفت: اتفاق فوق باعث کاهش محسوس قیمت میوه در بازار و همچنین استقبال بی نظیر مردم از سیب و پرتقال نوروزی شده است، به نحوی که علیرغم گذشت ۲ روز از توزیع میوه، بیش از ۱۹۰ تن سیب زرد و قرمز و ۳۰۵ تن پرتقال تامسون توزیع شده است.
لازم به ذکر است هم اکنون پرتقال تامسون با قیمت ۳۵۰۰ تومان، پرتقال والنسیا با قیمت ۴۵۰۰ تومان و سیب زرد و قرمز با قیمت ۵۵۰۰ تومان در ایام نوروز توسط غرفه های تدارک دیده شده در سراسر خوزستان عرضه می شود.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =


دسته‌بندی نشده