کد خبر : 15330
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۴۱

اداره کل ورزش و جوانان اردبیل ۵۰۰ برنامه فرهنگی اجرا کرد

اداره کل ورزش و جوانان اردبیل ۵۰۰ برنامه فرهنگی اجرا کرد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در حوزه فرهنگی توسط سازمان بسیج، سازمان‌های مردم نهاد و هیات‌های ورزشی این استان در سال گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  تایماز نیوز/ اکبر ورودی اظهار کرد: راه‌اندازی ۲۰ پویش مردمی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مناسبت‌های خاص از جمله ماه رمضان، عید فطر، ماه محرم، شب یلدا ، زمستان و شب‌های عید توسط سمن‌های فعال در حوزه نیکوکاری و امور خیریه ، برگزاری جشن وصال و تجلیل از فعالان حوزه ازدواج در هفته ازدواج با همکاری موسسه خیریه ۱۴ معصوم (ع) و سمن‌های فعال در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده ، نشست‌های بصیرت‌افزایی و امر به معروف و نهی از منکر برای ورزشکاران ، جشن گلریزان ، مولودی و عزاداری در مناسبت‌های ملی و مذهبی، اهدای کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان خوی توسط موسسات فعال در حوزه نیکوکاری و امور خیریه از جمله سفیران بهار زندگی، پرتو زندگی شاد، سرای مهر و امید و کارآفرینان فردای سبلان از جمله این برنامه‌ها است.

وی همچنین برگزاری دوره ملی دانش‌افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران ازدواج و خانواده ، جشنواره جوانان برتر ایران زمین و معرفی جوانان فعال در ۱۲ بخش مختلف ، جشن بزرگ نیمه شعبان و تجلیل از سمن‌های فعال در حوزه‌های مختلف و برگزاری دوره ملی تربیت مربیان فرهنگی را از دیگر برنامه‌های شاخص اجرایی در حوزه فرهنگی برشمرد.

ورودی ادامه داد: پارسال ۱۱۲ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی و در هفته ازدواج نیز ۳۵۰ برنامه مختلف از جمله برپایی نمایشگاه ویژه هفته ازدواج، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند و کارگاه مهارت‌های زندگی در استان برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه افزود: رویکرد برنامه‌های ما در سال جاری توسعه و ترویج ورزش برای همه ، برگزاری رقابت های مختلف ورزشی در جهت توسعه ورزش قهرمانی و برنامه‌های فرهنگی با محوریت جوانان خواهد بود و امیدواریم با تحقق این امر گام محکمی برای پیشرفت ورزش برداریم.

ورودی اضافه کرد: توسعه ورزش می‌تواند برای سلامتی ورزش استان مثمرثمر باشد و اگر سرمایه‌گذاری در ورزش و فضاهای ورزشی را داشته باشیم بدون شک مردم نیز می‌توانند ‌سلامتی داشته باشند.

  • منبع خبر : ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 17 =


دسته‌بندی نشده