اجرای گام دوم انقلاب در دزفول/ امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول شد

اجرای گام دوم انقلاب در دزفول/ امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول شد

استاندار خوزستان طی حکمی، امید بن عباس را به عنوان سرپرست فرمانداری دزفول منصوب کرد. این انتصاب نشان از اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دارد که از سوی رهبر معظم انقلاب در آستانه ی دهه ی پنجم انقلاب اسلامی منتشر شد. آنچه بیش از هر موضوعی در این بیانیه تاکید شده، تکرار بسیار زیاد واژه

استاندار خوزستان طی حکمی، امید بن عباس را به عنوان سرپرست فرمانداری دزفول منصوب کرد. این انتصاب نشان از اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دارد که از سوی رهبر معظم انقلاب در آستانه ی دهه ی پنجم انقلاب اسلامی منتشر شد.
آنچه بیش از هر موضوعی در این بیانیه تاکید شده، تکرار بسیار زیاد واژه ی جوان است که بیش از هر چیز دیگر متکی بر ایمان، اراده و امید جوانان مؤمن انقلابی است و حال استاندار خوزستان در راستای اجرای این بیانیه، این مدیر جوان، مومن و انقلابی را به این جایگاه منصوب کرد تا با نگاه آرمان‌خواهی و خستگی ناپذیری، گام دوم که همانا فراهم شدن زمینه‌ای برای ورود جوانان به عرصه‌های مدیریت و پیشبرد اهداف نظام است، برداشته شود.
امید بن عباس  که پیش از این، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بود در این جایگاه خوش درخشید و علیرغم چالش های اقتصادی کشور و استان، اما مدیریتی قابل قبول از خود ارائه داد.
حال با توجه به موقعیت راهبردی دزفول و این که فرمانداری دزفول یک فرمانداری ویژه است و البته یک جامعه مطالبه گر و توسعه طلب دارد؛ یک مدیریت جوان و پرانرژی می تواند چشم اندازی روشن مبتنی بر تعادل و تعامل و برنامه ریزی صحیح و واقع گرایانه ترسیم کند. بنابراین در شرایط سخت اقتصادی که آینده نامشخصی دارد، مهندس امید بن عباس با نگاه اقتصادی و جدیتی که در امور به خرج می دهد، می تواند دزفول را هر چه بهتر در مسیر توسعه پیش ببرد.

متن این حکم به شرح زیر است:
“جناب آقای امید بن عباس
سلام علیکم
با عنایت به سوابق ارزنده جنابعالی، شما را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق باشید.
غلامرضا شریعتی”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + نه =


دسته‌بندی نشده