کد خبر : 9144
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

اجرای طرح نظارت و بازرسی از کمپ‌های نوروزی شهرستان ‌بهبهان

اجرای طرح نظارت و بازرسی از کمپ‌های نوروزی شهرستان ‌بهبهان
در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز ۱۴۰۱ اجرای طرح نظارت و بازرسی توسط بازرسی کل ویژه استان خوزستان از شهرستان بهبهان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در راستای اجرای بخشنامه نوروزی ریاست سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر عملکرد دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز، معاونت نظارت و بازرسی کل ویژه استان خوزستان طی بازدیدی سرزده از شهرستان بهبها‌ن وضعیت خدمات دهی دستگاه های خدمات رسان از جمله شهرداری، بانک ها، جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

در این بازرسی که با همراهی فرماندار، معاون فرماندار شهردار و اعضای شورای شهر انجام گرفت وضعیت کمپ های نوروزی و خدمات دهی به مسافران، خدمات دهی بانک ها، مراکز توزیع میوه و مرغ عیدانه مورد بازدید قرار گرفت.

در حوزه خدمات دهی به مسافران نوروزی، شهرداری بهبهان خدمات نسبتا مطلوبی تدارک دیده بود و خدمات دهی بانک ها و خودپردازها نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و فرمانداری در این خصوص اقدامات نظارتی لازم را به عمل آورده بود ولی در بازرسی از مراکز توزیع گوشت، مرغ و میوه ملاحظه شد به دلیل عدم پیش بینی مراکز توزیع در نقاط مختلف شهر خدمات دهی در این حوزه مطلوب نیست و بعضا موجب نارضایتی مردم شده است.

در پایان بازرسی طی جلسه ای با مسئولین شهرستان، بر ارائه خدمات مطلوب دولت و رضایت مندی مردم تاکید و جهت ساماندهی وضع موجود مقرر شد با هماهنگی و همکاری شهرداری بهبهان پنج محل توزیع میوه عیدانه و ۶ محل جهت توزیع مرغ در نظر گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − سیزده =


دسته‌بندی نشده