کد خبر : 9448
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

ابراز همدردی مجموعه انتظامی با خانواده جانباختگان/پلیس از نخستین دقایق حادثه در صحنه حضور دارد/بنا به دستور فرمانده کل فراجا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد

ابراز همدردی مجموعه انتظامی با خانواده جانباختگان/پلیس از نخستین دقایق حادثه در صحنه حضور دارد/بنا به دستور فرمانده کل فراجا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد
معاون فرهنگی واجتماعی وسخنگوی فراجا با بیان اینکه مجموعه انتظامی استان از نخستین دقایق وقوع این حادثه درمحل حضور دارند، اظهارداشت:با خانواده های جانباختگان وحادثه دیدگان ابراز همدردی داریم و بنا به دستور فرماندهی کل از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد. 

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، سردار” مهدی حاجیان” در حاشیه بازدید از ساختمان متروپل در آبادان در جمع خبرنگاران اظهارداشت:با خانواده عزیزان جانباخته دراین حادثه وآسیب دیدگان ابراز همدردی داریم وآرزوی سلامتی برای حادثه دیدگان این اتفاق ناگوار داریم.

 

وی افزود: فرماندهی کل انتظامی ضمن اظهار تألم و تأسف از این ضایعه دردناک و ابراز همدردی با آسیب دیدگان و خانواده مکرم آنها به اطلاع هموطنان عزیز می رساند مأموران انتظامی وراهور از نخستین زمان این اتفاق کنترل صحنه را در دست گرفتند.

 

سخنگوی فراجا ادامه داد:با دستور ویژه فرمانده محترم کل فراجا، پلیس خوزستان ضمن آماده باش کامل و بکارگیری تمامی امکانات لازم به منظور ارائه خدمت رسانی به حادثه دیدگان و همچنین تسهیل در اقدامات ترافیکی، انتظامی و امنیتی به منظور امداد رسانی بهتر  با هوشیاری و تلاش مضاعف تا ایجاد آرامش در صحنه از هیچ کمکی برای تسریع در فرآیند مدیریت بحران و یاری رساندن به آسیب دیدگان دریغ نخواهد کرد.

 

سردار حاجیان افزود:بنده نیز به نیابت ازفرمانده محترم کل انتظامی کشور ضمن تسلیت به خانواده های داغدار ، در محل حادثه ساختمان متروپل حضور پیدا کرده ام تا ضمن بازدید از صحنه  تدابیر فرماندهی محترم  را به یگان های انتظامی و خدماتی درحال امداد رسانی هستند ابلاغ کنم.

 

وی در خاتمه ضمن تشکر از شهروندان فهیم آبادانی  افزود:از مردم می خواهیم در منطقه حادثه حضور پیدا نکنند تا کار امداد و نجات سریعتر انجام شود.

 

گفتنی است:در پی صدور دستور ویژه از سوی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بررسی حادثه آبادان و رسیدگی به وضعیت امنیتی و انتظامی و مسائل پیرامونی این حادثه صبح امروز سردار “حسین ساجدی نیا” معاون عملیات فراجا و سردار “مهدی حاجیان” سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا راهی استان خوزستان شدند.

 

منبع: روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 16 =


دسته‌بندی نشده