آیین تودیع و معارفه مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در محل این معاونت برگزار شد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در تقدیر از امید بن عباس گفت: ایشان یک چهره خدوم زحمتکش، تلاشگر، خوشفکر

آیین تودیع و معارفه مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در محل این معاونت برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در تقدیر از امید بن عباس گفت: ایشان یک چهره خدوم زحمتکش، تلاشگر، خوشفکر و پیگیر در این معاونت بودند که به صلاحدید استاندار خوزستان با توجه به شرایط موجود، قرار است در جایی دیگر از این مدیر توانمند استفاده شود.

سید نوراله حسن زاده اظهار کرد: با توجه به گسترش ماموریت های این معاونت و تجربه مفیدی که طی این سالها در معاونت اقتصادی کسب کردند، در هر جایی می توانند منشا اثر و خدمتگزار خوبی برای نظام باشند.

حسن زاده افزود: ارسلان شهنی هم یک فرد شناخته شده در استان هستند که مدتی در شهرداری اهواز و مدتی در فرمانداری دزفول مسئولیت هایی داشتند. ان شالله که در این مسئولیت  که بار سنگینی هم به دوش خواهند داشت، با توجه به شرایط موجود، بتوانند منشا خیر باشند.

وی با بیان این که شرایط کشور و استان شرایط سختی است، اظهار کرد: مشکلات ناشی از افزایش قیمت بنزین، این روزها شرایط را سخت تر و افزایش نسبی برخی از قیمت ها، مردم را نگران کرده است که معاونت اقتصادی به جز کنترل وضعیت موجود، باید یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت برای توسعه استان طراحی کند و از امکانات و فضاها به شکلی استفاده کند تا بتواند به اهداف و ماموریت هایی که ترسیم کرده، دست پیدا کند.

امید بن عباس نیز در این آیین با تاکید بر این که معاونت اقتصادی استانداری خوزستان یک معاونت چابک و چالاک با ماموریت های گسترده و وظایف زیاد و نیروی کم است، اظهار کرد: ورودی امور و وظایف محوله این معاونت بیشتر از ظرفیت است اما نیروهای همدل، تحصیلکرده و با سواد در یک فضای آرام، همه ی امور را انجام می دهند.

بن عباس در ادامه گفت: ارسلان شهنی از نیروهای با تجربه استان است که مسیر طی شده در اداره کل هماهنگی امور اقتصادی را با قدرت ادامه خواهند داد و در آینده موفقیت هایی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بزرگترین وظیفه این معاونت، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی است، و کار این اداره کل هم به نوعی تعیین تکلیف کارهای انجام نشده است .

سرپرست جدید اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان هم در این آیین ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل سابق گفت: از حسن اعتماد استاندار خوزستان تشکر می کنم .

ارسلان شهنی با اشاره به شرایط حساس کشور در چند سال اخیر، گفت: استان خوزستان برای کشور جزو استان های حساس به شمار می آید که فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشته و مسئولان و مدیران آن بیش از پیش و در شرایط سخت تر، درگیر مدیریت کردن استان بوده اند.

شهنی با اشاره به انجام فعالیت های مختلف در حوزه ستادی، عنوان کرد: کار در معاونت هماهنگی امور اقتصادی به شکلی دیگر است، به نوعی نسبت به اجرا ، سخت تر است زیرا اقدامات اجرایی را غیر مستقیم باید مدیریت کرد.

شهنی با بیان این که اقتصاد در همه دوره ها، قلب هر کشور و تمدنی است،گفت: هر زمان اقتصاد قوی بوده، تمدن ها و جوامع اوج گرفته اند و هر زمان اقتصاد ضعیف بوده، بعد از مدتی کل سیستم ها دچار نزول می شوند.

سرپرست جدید اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: شرایط امروز جامعه ما، در یک جمله” تدبیر و تلاش بیشتری می طلبد” و این مهم در خوزستان بر دوش معاونت اقتصادی استانداری است . ان شالله با همکاری هم در این معاونت، در جهت رفاه مردم گام برمی داریم و کمک می کنیم تا وضعیت فعلی بهتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − بیست =


دسته‌بندی نشده