کد خبر : 8546
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۰:۳۶

آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد
در آیینی با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، سرهنگ حسن باقری به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان معرفی و از زحمات سرهنگ عباس ممبینی فرمانده پیشین این حوزه قدردانی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این آیین که روز شنبه (۴ دیماه ۱۴۰۰)‌ برگزار شد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به حضور سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: سپاه پاسداران از ثمره‌های عظیم انقلاب اسلامی است و بسیج نیز نمودی از این مجموعه با خیر و برکت است.

مهندس علیرضا دانشی گفت: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی همواره کارگشا بوده‌اند و در مقاطع مختلف و برهه‌های زمانی در راه حفظ نظام مشکلات بزرگی را مرتفع نموده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید در جهت پاسداشت و احیاء این فرهنگ اهتمام داشته باشیم افزود: بسیج باید بیش از پیش در راستای ترویج و نشر منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در ادارات تلاش و کوشش نماید.

مهندس علیرضا دانشی در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سرهنگ ممبینی در مدت تصدی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، برای سرهنگ باقری در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

حفظ راه شهدا و تدوام فرهنگ جهاد و ایثار از وظایف بسیج است

در ادامه فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان یکی از وظایف بسیج را حفاظت از راه شهدا و تدوام فرهنگ جهاد، ایثار و گذشت بیان داشت و بر ظرفیت‌سازی و هدایت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در راستای نیل به اهداف نظام تاکید کرد.

سردار حسن شاهوارپور با بیان اینکه در فعالیت‌ها بعد کمی و کیفی در نظر گرفته شود گفت: باید در جهت توانمندسازی برای آینده تلاش کنیم چون اگر ساختار دورنی قوی و توانمند داشته باشیم می‌توانیم در جنگ نرم دشمن که به صورت گسترده‌ای ایجاد شده ایستاد و مقابله کرد.

وی با اشاره به اینکه صنعت نفت یک مجموعه پویا است اظهار داشت: باید در حفظ و توسعه این سرمایه ملی تلاش نمود و صنعت نفت نیز بیش از گذشته و به صورت برجسته در خدمت‌رسانی به محرومان وارد عمل شود.

در ادامه این مراسم سرهنگ عباس ممبینی فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی مسئولیت خود ارائه داد.

وی امدادرسانی در بحران سیل سال ۱۳۹۸ خوزستان، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، مدیریت ویروس کرونا، امداد و عمران در زلزله‌های مسجدسلیمان و اندیکا، انجام خدمات عام‌المنفعه و ساخت و بازسازی مسجد و مدرسه در مناطق محروم را از مهمترین اقدامات این حوزه برشمرد.

در ادامه سرهنگ حسن باقری فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با بیان اینکه بسیج محدود به قشر و گروه خاصی نیست و همه می توانند وارد این مجموعه شوند گفت: از پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه انتظار دارم که زمینه‌سازی برای جذب بیشتر کارکنان بویژه نخبگان و مبتکران را فراهم نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =


دسته‌بندی نشده