کد خبر : 14467
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۲۴

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خوزستان به خط پایان رسید

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خوزستان به خط پایان رسید
آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خوزستان، امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و چند تن از مقامات استانی و لشکری در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سجاد بهمئی، امروز پنج‌شنبه (۲۰ بهمن) در حاشیه مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خوزستان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تولید محتوای تراز انقلاب اسلامی، پیگیری و حل مشکلات استان، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی بسیجیان رسانه، ورود جدی به فرمان جهاد تبیین و رشد کیفی تولیدات رسانه‌ای اصحاب رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، با بیان اینکه در طول هفت ماه با انتشار و انعکاس و جریان‌سازی این جشنواره توانستیم همه اصحاب رسانه را برای حضور برای جشنواره دعوت کنیم، افزود: ۱۰ دی ۱۴۰۱ با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ۵۷۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۲۴ اثر حذف و ۵۵۴ اثر به مرحله داوری رسید.

وی با اشاره به اینکه داوری این جشنواره توسط داوران غیربومی از استان‌های مازندران و همدان صورت گرفت، اضافه کرد: پس از ارزیابی آثار ۲۸ اثر حائز رتبه‌ای برتر شدند و رتبه‌های اول تا سوم در جشنواره رسانه‌ای ملی ابوذر که دوم و سوم اسفند در تهران برگزار می‌شود، شرکت داده خواهند شد.

بهمئی، تصریح کرد: ما در بسیج رسانه به دنبال این هستیم که با برگزاری چنین جشنواره‌ای بتوانیم در رشد کیفی آثار اصحاب رسانه اقدام کنیم، ادامه داد: ما در بسیج رسانه علاوه بر جذب، آموزش و توسعه بسیج و جریان‌سازی، بنا داریم در شرایط جنگ رسانه‌ای با تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب در مقابل هجمه‌های رسانه دشمن قدعلم کرده و با آفندهای رسانه‌ای ایستادگی کنیم.

وی یاد آور شد: در حال حاضر رسانه‌های معاند، دروغ را تبدیل به آرمانی برای جوانان و نوجوانان می‌کنند که انتظار ما از بسیجیان رسانه این است که با اقدامات مناسب و به موقع در مقابل این موضوعات و همجه‌ها ایستادگی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + پنج =


دسته‌بندی نشده