کد خبر : 11244
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان:

آموزش و تربیت سفیران انقلاب اسلامی دانشجویان دانشگاههای خوزستان

آموزش و تربیت سفیران انقلاب اسلامی دانشجویان دانشگاههای خوزستان
دوره های تربیتی، تشکیلاتی و مهارتی با توجه به نیاز جامعه و بسیج دانشجویی که هم راستا با اهداف نظام و انقلاب بوده، در اواخر مرداد ماه سال ۱۴۰۱ با استقبال گسترده ایی برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم،صادق شاهوار پور اظهارداشت: این دوره ها به صورت دانشگاهی و بخشی به صورت استانی و کشوری در حال برگزاری هستند که اردوهای تشکیلاتی خط امام (ره) در تهران توسط بسیج دانشجویی استان خوزستان و با حضور نماینده ولی فقیه استان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

وی گفت: دوره های دانشگاهی صافات، اندیشه مطهر ، ترجمان و بشارت نیز در شهرهای تهران و مشهد با حضور اساتید توانمند و کارشناسان خبره حوزه های مختلف دینی و فرهنگی در حال برگزاری می باشد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان بیان کرد؛ هدف از برگزاری اینگونه دوره ها در سطح کشور و استان ، تربیت نیروهای همتراز با نظام و انقلاب بوده و تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان خوزستانی در این دوره ها حضور یافته است.

شاهوار پور در پایان افزود: با توجه به اینکه آینده این نظام به دست همین جوانان است ،ما باید آنها را با مبانی انقلاب آشنا و همچنین توانسته ایم سفیرانی را برای آینده این مملکت تربیت کنیم.

 

منبع: فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 1 =


دسته‌بندی نشده