کد خبر : 5063
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

آمادگی کامل گمرک چذابه برای صادرات به عراق

آمادگی کامل گمرک چذابه برای صادرات به عراق

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خوزستان، حسن غیبی اظهار کرد: گمرک چذابه آمادگی کامل برای انجام تشریفات گمرکی صادرات از مرز چذابه به عراق را دارد. وی افزود: از لحاظ تایم زمانی فعالیت نیز هر زمانی که صادرکنندگان و تاجران امکان انجام صادرات را داشته

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خوزستان، حسن غیبی اظهار کرد: گمرک چذابه آمادگی کامل برای انجام تشریفات گمرکی صادرات از مرز چذابه به عراق را دارد.
وی افزود: از لحاظ تایم زمانی فعالیت نیز هر زمانی که صادرکنندگان و تاجران امکان انجام صادرات را داشته باشند، کارکنان و پرسنل اداری چذابه آماده خدمات رسانی هستند.
سرپرست گمرک چذابه تصریح کرد: برای تایم کاری فعالیت هیچ محدودیت زمانی نداریم و پرسنل به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.
غیبی بیان کرد: در ایام تعطیلی مرز چذابه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی جلسه ای را با حضور ترخیص کاران و صادرکنندگان پایانه مرزی چذابه در محل سالن تجاری گمرک برگزار کردیم تا مشکلات پیش روی آنها بررسی و راهکارهای لازم نیز ارائه شود.
وی یادآور شد: گمرک به عنوان سازمان پیشرو برای تسهیل مسیر تجارت و صادرات همراه با دیگر سازمان های مستقر در مرز با بهرگیری از قانون و مقررات مربوطه نقش مهمی را در حوزه اشتغال، تولید، درآمد و صادرات مرزی دارد.
سرپرست گمرک چذابه در پایان عنوان کرد: ضدعفونی با الکل و تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل برای گمرک مرزی چذابه انجام شده و از تمامی کسانی که به مرز تردد دارند، درخواست داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − سه =


دسته‌بندی نشده