کد خبر : 11790
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

آمادگی کامل شعب، پیشخوان‌های شهرنت و خودپردازهای خوزستان برای خدمات رسانی به زائران حسینی

آمادگی کامل شعب، پیشخوان‌های شهرنت و خودپردازهای خوزستان برای خدمات رسانی به زائران حسینی
رئیس منطقه خوزستان از آمادگی کامل شعب، پیشخوان‌های شهرنت و خودپردازهای بانک شهر در این استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر منطقه خوزستان، سید ابراهیم جانانه با اعلام این خبر گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زیادی از هموطنان از شهرهای مختلف کشور در مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی حضور داشته باشند؛ بنابراین در تلاش هستیم، این عزیزان دغدغه‌ای برای دسترسی به خدمات بانکی نداشته باشند.

جانانه با اشاره به فعال بودن یک دستگاه پیشخوان در شهر سوسنگرد و مسیر منتهی به مرز چذابه اعلام کرد: در همین راستا ۹ شعبه بانک شهر در شهرهای آبادان، خرمشهر، دزفول، بهبهان، اهواز و ماهشهر برای خدمات رسانی به زائران حسینی آماده هستند؛ همچنین ۱۸ پیشخوان شهرنت بانک درکنار خودپردازهای مستقر در سراسر استان، به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس منطقه خوزستان با اشاره به استقرار دو دستگاه خودپرداز در مرز شلمچه، یک دستگاه پیشخوان و فعال شدن یک موکب برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی در این مرز تصریح کرد: همکاران بانک در منطقه خوزستان همه ساله افتخار خدمت رسانی و میزبانی از زائران حسینی در دو مرز چذابه و شلمچه، را دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =


دسته‌بندی نشده