کد خبر : 4618
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱:۰۹

آماده سازی ۹۰۰ تختخواب برای نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونا درخوزستان

آماده سازی ۹۰۰ تختخواب برای نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونا درخوزستان

اهواز: هنر قلم؛ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان،  از  مهیا شدن  ۹۰۰ تخت‌خواب با همکاری بسیج جامعه پزشکی و نواحی بسیج شهرستان‌ها برای نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونا در سطح استان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، سردار حسن شاهوارپور امروز در حاشیه افتتاح نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی قرارگاه جهادی شفا در اهواز

اهواز: هنر قلم؛ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان،  از  مهیا شدن  ۹۰۰ تخت‌خواب با همکاری بسیج جامعه پزشکی و نواحی بسیج شهرستان‌ها برای نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونا در سطح استان خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، سردار حسن شاهوارپور امروز در حاشیه افتتاح نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی قرارگاه جهادی شفا در اهواز با اعلام خبر فوق اظهار کرد : در اهواز نیز  ۳۰۰ تخت در ۳ نقطه پیش‌بینی شده  که با همت بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود.
سردار شاهوار پور بیان کرد : تاکنون بیش از ۱۲هزار نفر از بسیجیان در امر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعال هستند و بیش از ۱۳۰۰ نفر نیز برای کمک به طرح غربالگری درمراکز بهداشت شهرستان ها مامور به خدمت شده اند .
وی تعداد کلینیک های درمانی استان برای کمک به غربالگری را ۱۶ مرکز برشمرد و تصریح کرد : پشتیبانی از بیمارستان شهید بقایی و بیمارستان صحرایی شهید بهایی در دستور کار است .
این مقام مسئول با اشاره به اینکه عملیات ضدعفونی معابر و کنترل مبادی ورودی از جمله فعالیتهای این گروههای جهادی است خاطر نشان کرد: نتیجه بکارگیری تمامی امکانات نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی، جلسات مداوم و ابلاغ دستورالعمل‌ها رفتن به سمت وضعیت پایدار است و تلاش می‌کنیم تا به یک شیب نزولی برسیم.
وی تاکید کرد :  مردم باید همکاری لازم را با وزارت بهداشت  داشته باشند و برای سیزده‌بدر به بیرون  نروند تا بتوانیم هر چه سریعتر کرونا  را شکست دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =


دسته‌بندی نشده